Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 172028 kertaa)

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic
« Vastaus #960 : 15-12-2011, 20:41:56 »
Nyt voisi olla hyvä hetki nukkua kunnolla pommiin ekaan kertaan... kolmeen vuoteen? huh, olenpas ollut kiltti :D Vitsi en vain jaksa mennä kouluun! Lukio tappaa. Ja lauantaina pitäisi vielä lähteä aamulla isoäidin synttäreille, sielä koko viikonloppu= ei taaskaan vapaa-aikaa. Taidan kyllä oikeesti unohtaa laittaa kellon soimaan ja herätä sitten, kun ei enää väsytä. (ja ubs, missaan samalla kätevästi yhet ennaltatiedotetut pistot, joihin en jaksanut lukea - voi harmi!  :P )

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic
« Vastaus #961 : 16-12-2011, 10:18:14 »
Culliina, jos noin harvoin lints-- nukut pommiin, niin mikä ettei! Itselläni siitä muodostui lukiossa tapa, kun ei tuo varttia yli kuuden herääminen kauheasti innostanut.

Mä nukuin tänä aamuna pommiin :D Töissä ois pitäny olla ysiltä, mut heräsin vasta kakskyt yli yhdeksän (matkaanki menee puoli tuntia...).
Ei kyllä sitten mitenkään ollut minun vikani tietenkään! Kämppiksenikin nukkui pommiin, syystä että meillä meni eilen töissä myöhään, jonka jälkeen mentiin vielä koko tiimin kanssa juhlistaan jälleen yhden projektin päättymistä ravintolaan... Ja sieltä lähdimme kahden maissa. Heh heh  ;D

Nolasin itseni kyllä eilen ihan hirvittävällä tavalla. Mejän projekti oli siis sellanen ympäristökatastrofeihin liittyvä, hyväntekeväisyysteemainen nykytaide-esitys, joka kesti kolme tuntia. Olin itse myös katsomossa, mutta kun en junttina ihan ymmärrä näin hienojen taiteenlajien päälle, tuli siinä nukuttua noin kolmasosa. Viimeisen tunnin vaan rukoilin, että eikö tää ikinäkään lopu. No kun pääsin katsomosta aulaan, hyökkäsivät televisiokamerat vastaan ja jouduin hitto haastatteluun tuntemuksistani tätä spektaakkelia kohtaan. No olihan siellä ihan kiva olla töissä, mutta kun en tajunnut esityksestä yhtään mitään ja pidin sitä kuolettavan tylsänä! Menin ihan lukkoon kameroiden edessä, kun ei saanut yhtään reagointiaikaa. Enkä kuullut kunnolla kysymyksiä, vastasin kysyttäessä "Mitä mieltä olette tällaisista ongelmista?" että hienoa, suorastaan mahtavaahan se on. Jep!  :-[

No, onneksi alue-uutisilla ei ole kuin kolme, neljä miljoonaa katsojaa ja tammikuussa esitettävällä, pidemmällä katsauksella kuin kymmenisen miljoonaa, enkä onneksi ole mitenkään silmiinpistävä...

Poissa Wimbaloo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 8
Vs: Off-topic
« Vastaus #962 : 18-12-2011, 20:16:00 »
Ehheh, jonkun suomi24:n kautta eksyin tänne ja nyt on vähä sellai apuva sentäs mikä pikku nobo oonkaan.. Ehkä tänne saisin peräti joskus postattua jotakin..

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #963 : 18-12-2011, 20:43:54 »
Wimbaloo, vau! Kerro lisää! Miks meistä on puhuttu Suomi24:ssä ja ennen kaikkea, mitä meistä on puhuttu siellä? ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Wimbaloo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 8
Vs: Off-topic
« Vastaus #964 : 18-12-2011, 21:08:32 »
Siel oli jossai joku kysyny jotai suomenkielisistä fanifiktiosivustoja, ja kun iteki semmosia etin nii tämä osu silmään :-D Tämä on kyseinen keskustelu josta tämä sit löyty. viesti vaa on vähän wanha

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic
« Vastaus #965 : 18-12-2011, 21:12:51 »
Ihana toi "Stephanie Meyerin 'Houkutus'-nimisestä sarjasta" :D Ihan kuin ei  kaikki twiliä tuntisi... mutta hui säikähdin tota "fini on lopetettu"-tsydeemiä! Onneks vuosiluku pelasti.

Poissa Wimbaloo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 8
Vs: Off-topic
« Vastaus #966 : 18-12-2011, 21:38:26 »
Kertokaapas joku tulokkaalle, onko tääl paikkaa missä vois ittesä esitellä tai jotai? En ainakaa löytäny ._.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic
« Vastaus #967 : 18-12-2011, 21:56:44 »

Poissa Wimbaloo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 8
Vs: Off-topic
« Vastaus #968 : 18-12-2011, 22:17:21 »
Kiitos.. Vielä oon vähän hukassa kaikesta :''D Saa nähä kui lähtee rullaamaan täällä oleilu

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic
« Vastaus #969 : 19-12-2011, 19:44:39 »
Nom nom nom nom nom suklaa-rusinamuffinsseja - gluteenittomia, munattomia, soijattomia, lisäaineettomia, naudattomia (ei liivatetta), maidottomia ja väriaineettomia.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #970 : 20-12-2011, 01:58:13 »
LOL joku muukin on vuonna 2009 käynyt just samoilla sivuilla kuin minä.  ;D Houkutus-foorumi ja Loftis on kyllä aikalailla jääneet.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic
« Vastaus #971 : 20-12-2011, 22:39:43 »
Tällä haavaa ei ehdi haasteita ajatellakaan, mutta huvikseen tietysti kokeilin mitä tuosta Kaikki tai ei mitään -haasteesta tulisi arvottua itselleen. Kyllä ihan nauratti katsoa tulosta, ei kuulosta sitten yhtään minun tyyliseltä. Pelottavalta ennemminkin. ;)

Yksinäisyys, Metsästää, Tikittää, Viha

Tuosta saisi jotain ihan kaameaa. Hui sentään. Ehkä jos joskus olen kiireetön, ärsytyksessä ja pimeän inspiraation vallassa?  ::)

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic
« Vastaus #972 : 21-12-2011, 08:24:43 »
Sain hyvää palautetta televisioesiintymisestäni! Joko olivat kilttejä tai sitten en ollutkaan niin kamalan kiusallinen.

Nom nom nom nom nom suklaa-rusinamuffinsseja - gluteenittomia, munattomia, soijattomia, lisäaineettomia, naudattomia (ei liivatetta), maidottomia ja väriaineettomia.
Ja mauttomia?  ;D No vitsi vitsi.

Apua, mies johon olin ihan tajuttoman lätkässä vielä kuukausi sitten haluaa kanssani illalliselle ja juopotteleen. Miksi sitä nyt yhtäkkiä kiinnostaa, juurin kun mä olin päättänyt et OK, tästä ei tuu mitään - Seuraavaa kehiin. Miehet on kummallisia!

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic
« Vastaus #973 : 21-12-2011, 11:22:57 »
Lainaus
Miehet on kummallisia!
Musta pikemminkin verrattain tyhmiä ja siksi hitaita. Tajuavat asiat aina jälkijunassa ja sitten sotkevat ne entistä enemmän, kun eivät tajua olevansa myöhässä. Oon jo jonkin aikaa sitten tullut tulokseen, että ainoat kunnolliset miehet on fiktiivisiä - niin kuin vaikka Draco Malfoy ♥

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic
« Vastaus #974 : 24-12-2011, 12:49:33 »
Ei liity mitenkään mihinkään (eli on aika off-topic), joten liittyy kenties tähän keskusteluun.

Tein tänään kymmenen piparkakkutaloa! HERRANJESTAS, niitä on kokonainen kylä! Meillä oli täällä vuosijuhlat, joihin idioottipomomme oli kutsunut ihan liikaa idioottikavereitaan, niin ettei naapurin mummut ja papat mahtunut tulemaan (eikä ne ees halunnut, kun oli niin paljon tuntemattomia kun olis pitänyt olla vaan oma porukka). Huonetoverini pahastui tästä niin paljon, että alkoi itkemään, koska olimme kaikki odottaneet juhlaa kovin paljon. Loppujen lopuksi emme kerenneet muuta kuin tiskaamaan ja kantamaan ruokia ja juomia... Lupasin, että teen hänelle korvaukseksi piparkakkuja. Vaikka niin monta taloa, että niitä voi jakaa ihmisille. Ai kuinka monta? No vaikka kymmenen! Jipii!

Hitsi, meen nyt varmaan leikkimään. Mulla ei oo ku yks piparkakku-ukko, mut se on niin helvetin rikas, ettei se osaa päättää missä talossa asuis!