Oon ihan hirveän törkeä ja lapsellinen ja mun pitää saada tunnustaa valheeni jossakin. Oon yöpynyt nyt lomaillessani hostellissa, ja tänään huomasin, et kas. iPodini on kadonnut. No kyselin siitä vastaanotossa, jolloin he sanoi, että olivat löytäneet sen jo useampi päivä sitten. Löytötavaroiden joukossa sitä ei kuitenkaan ollut... Ja puhelimessa johtajalle epäilivät, että joku on vienyt sen jo mukanaan, ei voi mitään.
Mua ärsytti tää... Siis jos tavarat lojuu kuukausikaupalla hylättyinä tilaa viemässä, on varmaan ihan ok julistaa uus omistaja niille, mut että alle viikko?
Joten selitin itku kurkussa, että ei se mitään, jos sitä ei löydy, se on niin vanhakin, eikä enää minkään arvonen... mut se oli viimeinen joululahja mun edesmenneeltä isältäni. (isäni on siis ihan hengissä, enkä ole varmaan ala-asteen jälkeen saanut minkäänlaisia lahjoja tai kortteja)
No tästä seurasi leukojen loksahtelua ja yhtäkkiä kaikki olikin päättäväisinä etsiis soitinta, se löytykin sitten nopeasti. Mä olin sisäistänyt tän roolin vähän turhan hyvin, niin et piti pyyhkiä silmiä ku kiitin ja pyysin anteeksi vaivannaöstä.
Olen todella pahoillani kaikille, jotka on menettäneet läheisen perheenjäsenen.