Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 171830 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #585 : 10-02-2010, 17:25:30 »
Mä olen eri mieltä tuosta, koska se tarkoittaisi kuitenkin sitä, että jos tykkäsi aivan älyttömästi eikä kertakaikkiaan keksisi mitään kritisoitavaa, ei voisi antaa hyvää palautetta.  :P Mun mielestä se ei mene niin, että hyvä palaute on sellaista, jossa pitää olla molempia. Jos on tarpeeksi asiallinen ja kykenee keskittymään tekstiin, periaatteessa on mahdollista antaa myös pelkästään negatiivista palautetta, mutta mä en siltikään suosittele, koska niin usein näkee niitä nälvimisiä.

//: Ja mulla ei ole vaikeuksia palata jonnekin bannauksen jälkeen. Mut on bannattu sekä Finistä että myös Vuotiksesta.  ;D Ehkä siinä tapauksessa, jos kokisi tekonsa tosi vakavana, mutta mä en koe että lapsellinen floodaaminen olisi ollut jotenkin kauhean raskauttavaa. Toimikoon se todisteena minua ja kypsymättömyyttäni vastaan.  :D Ne, jotka sanoivat etten ole kelvollinen modeksi tai adminiksi arvaamattomuuteni vuoksi olivat ihan oikeassa.  ;D
« Viimeksi muokattu: 10-02-2010, 17:29:09 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Monster

  • Mörkö sänkysi alla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 38
  • Pleasure to meet you but prepare to bleed.
    • Fellowship // Keskustele ja tutustu muihin. Tapa aikaa, julkaise ficcejä ja taistele yksinäisyyttä vastaan.
Vs: Off-topic
« Vastaus #586 : 10-02-2010, 17:28:07 »
Lizlego, totta kai voi antaa myös pelkästään hyvää palautetta, mutta kun moni toivoisi sitä kritiikkiä enkä aina pysty sitä antamaan vaikka porukka haluaisikin :''D Toki nämäkin ovat niitä mielipide kysymyksiä joihin ei ole oikeaa tai väärää vastausta.
All this pain, take this life and make it yours
All this hate, take your heart and let it love again
You will survive it somehow.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #587 : 10-02-2010, 17:28:28 »
Soon liukuvärjäystä. Jos postiivinen on vaihteeksi mustaa ja negatiivinen valkoista, niin palautteen tulis olla harmaata. Se, kuinka lähellä se harmaa on valkoista tai mustaa, se on jokaisen oma asia ;) Mä en vaan muista kovinkaan montaa ficciä lukeneeni, josta ei olis mitään negatiivista tullut mieleen. Eri juttu sitten, oonko sitä negatiivista maininnut aina kommentissa.... mutta hei, mä en ole koskaan väittänytkään olevani hyvä kommentoija ;D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #588 : 10-02-2010, 17:30:53 »
Lol. Mä en yleensä muista enää ficin loppuun päästyäni, että oliko mulla siitä jotain negatiivistakin sanottavaa, mutta toisaalta, koska mä en lue tekstejä loppuun, jos ne eivät ole hyviä, kaikki tekstit jotka luen loppuun ovat siis hyviä.  :D

Poissa Monster

  • Mörkö sänkysi alla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 38
  • Pleasure to meet you but prepare to bleed.
    • Fellowship // Keskustele ja tutustu muihin. Tapa aikaa, julkaise ficcejä ja taistele yksinäisyyttä vastaan.
Vs: Off-topic
« Vastaus #589 : 10-02-2010, 17:33:10 »
Lainaus
mutta hei, mä en ole koskaan väittänytkään olevani hyvä kommentoija

Tässä tuleekin esiin kysymys... onko olemassa hyvää tai huonoa kommentoijaa? ;) Pääasiahan se periaatteessa on että palautteessa on rehellisesti oma mielipide. Mutta siis vaikka itse sanoinkin etten välttistä arvosta esim niitä "ihan surkea" kommentteja ilman perusteluja niin mä näkisin asian kuitenkin niin että periaatteessa on vain palautetta josta pitää ja josta ei. Mitähän mä taas ajan takaa tällä..? No kuitenkin!  ;D Olentyhma.com

Lainaus
Lol. Mä en yleensä muista enää ficin loppuun päästyäni, että oliko mulla siitä jotain negatiivistakin sanottavaa, mutta toisaalta, koska mä en lue tekstejä loppuun, jos ne eivät ole hyviä, kaikki tekstit jotka luen loppuun ovat siis hyviä.

Aika hyvä periaate itseasiassa! xD
All this pain, take this life and make it yours
All this hate, take your heart and let it love again
You will survive it somehow.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic
« Vastaus #590 : 10-02-2010, 17:40:07 »
Mä en itse asiassa tajua oikein millään teidän kaikkia pointteja noista palautteista. Mulle palautteen antaminen on todella vaikeaa, enkä saa väännettyä itsestäni oikein millään irti muuta kuin sen tykkäsinkö vai enkö. Jos en tykännyt, olen mieluummin sanomatta mitään, koska se etten minä tykännyt ei mitenkään sano sitä oliko teksti hyvä vai huono, enkä katso, että mun mielipiteeni tekisi kirjoittajasta yhtään sen parempaa, tai kehittäisi häntä mihinkään suuntaan. Jos pidin tekstistä saatan ilmaista iloni moisesta ilahduttavasta asiasta ja naiivina oletan tietenkin, että kirjoittajalle tulee hyvä mieli, kun hänen tekstistään tykätään. Mä säästän analyysit äidinkielentunneille ja sielläkin kirjoitan niitä vain pakon edessä (luojan kiitos, mulla ei ole äidinkieltä enää... toivottavasti ikinä). Mulle lukeminen on ilo ja siinä vaiheessa kun mun pitäisi alkaa analysoimaan, muuten kuin spontaanisti, lukemaani, siitä tulee rasite. Ei kiitos.  ;D
Sama juttu jos saan palautetta teksteihini. Ei mulle ole suurta merkitystä palautteen pituudella tai sen sisällöllä, mutta jos suoraa perusteetonta kuraa nakataan silmille, niin siitä toki saatan kettuuntua. ;D Joskus kun saan oikein syväanalyysin tekstiini, saatan jopa kiusaantua. Kun en mä osaa kirjoittaa semmoiseen palautteeseen vastaukseksi sen kummempaa kuin siihen ihQtukseenkaan ja monet palautteen antajat odottavat vastauksesta yhtä syvääluotaavaa kuin annettu palautekin.

Poissa Monster

  • Mörkö sänkysi alla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 38
  • Pleasure to meet you but prepare to bleed.
    • Fellowship // Keskustele ja tutustu muihin. Tapa aikaa, julkaise ficcejä ja taistele yksinäisyyttä vastaan.
Vs: Off-topic
« Vastaus #591 : 10-02-2010, 17:44:40 »
Ei tarvitsekaan tajuta  ;D Mielipiteitä on niin paljon, ei niitä kaikkia voikaan tajuta x)
Hienoa ja jännittävää taas huomata kuinka eri asioita porukka toivoisi palautteiltaan :----D MUTTA mulla on toki se ettei sen palautteen tosiaankaan tarvitse olla mitään mitä nyt tuolla ylempänä sanoin, kaikki palaute on samanarvoista totta kai. Mutta ainahan voi olla toiveita ja ihanteita  ;D Nyt tiedän senkin että jos muistan vielä joskus nämä teidän sanomiset palautteista ja luen teidän tekstejä niin osaan ehkä antaa sellaista palautetta kuin porukka toivoo pysyen kuitenkin rehellisenä :D
All this pain, take this life and make it yours
All this hate, take your heart and let it love again
You will survive it somehow.

Poissa DWW

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 76
  • Idea +2, motivaatio -3
Vs: Off-topic
« Vastaus #592 : 10-02-2010, 18:44:27 »
koska mä en lue tekstejä loppuun, jos ne eivät ole hyviä, kaikki tekstit jotka luen loppuun ovat siis hyviä.  :D

Mie teen samalla tavalla, minkä lisäksi aina kun luen jonkun tekstin loppuun, myös kommentoin sitä. Mitä siinä sitten ajattelisi niistä omista tarinoistaan, joissa on lukuisia lukukertoja mutta ei lainkaan kommentteja... ;)

Mutta mielenkiintoista keskustelua kommentoinnista! Ihmiset tulkitsevat samojakin asioita niin erilaisista näkökulmista. Kirjoittelen niin harvoin (ja saan niin vähän kommentteja), että mitään varsinaista murskakommenttia en ole tainnut edes saada (ellen sitten joskus vuosia, vuosia sitten). Itse olen kyllä sitä mieltä, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ei kannata sanoa mitään. Ja koska luen loppuun vain hyviä tarinoita, minulla on väistämättä jotain hyvää sanottavaa tarinasta. :D Mainitsen kyllä myös, jos tarinassa on asioita, joista en itse erityisemmin välittänyt. Pyrin kuitenkin aina korostamaan sitä, että pidin tekstistä. Positiivinen kommentointi kannustaa kirjoittamaan lisää, ja siitä kirjoittamisen ilosta tätä hommaa kai useimmat tekevät. :)
Pienet aivot kuluttavat vähän energiaa.

Poissa Monster

  • Mörkö sänkysi alla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 38
  • Pleasure to meet you but prepare to bleed.
    • Fellowship // Keskustele ja tutustu muihin. Tapa aikaa, julkaise ficcejä ja taistele yksinäisyyttä vastaan.
Vs: Off-topic
« Vastaus #593 : 10-02-2010, 18:54:47 »
Juu, tämä on ollut minunkin mielestäni mielenkiintoista :D Eri mielipiteitä sekä samoja mielipiteitä jotka porukka saattaa kuitenkin ajatella ihan eri tavalla.

Hei muuten ihan by the way kysyn nyt yleisellä tasolla kun olen huomannut että täällä FiFi:ssä on aika paljon porukkaa... Missä te yleensä mainostatte omia kotisivujanne foorumeita, yms yms? Jos siis saa vain kysellä. Itse pitäisi omalla keskustelufoorumille saada porukkaa mutten yhtään tiedä missä mainostelisin.
All this pain, take this life and make it yours
All this hate, take your heart and let it love again
You will survive it somehow.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #594 : 10-02-2010, 19:07:03 »
Ohhoh! Täällähän on ollut vilkas keskustelu. Minulla meni tämä päivä ihan puihin. Olisi pitänyt tehdä töitä, mutta haaveilin vain Peter Facinellista ja Michael Sheenista niin, että kaupassakin nolasin itseni ihan totaalisesti. Kävelin kuin zombi hyllyjen välissä, enkä yhtään tajunnut mitä olisi pitänyt ostaa,  :P

Ja noista kotisivuista. Minulla esimerkiksi on linkit tuolla allekirjoituksessani. Tai kaipa tänne pälinäosastolle voisi laittaa topicin, jossa niitä mainostetaan? Mitä adminosasto sanoo siihen?


zilah

Poissa Monster

  • Mörkö sänkysi alla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 38
  • Pleasure to meet you but prepare to bleed.
    • Fellowship // Keskustele ja tutustu muihin. Tapa aikaa, julkaise ficcejä ja taistele yksinäisyyttä vastaan.
Vs: Off-topic
« Vastaus #595 : 10-02-2010, 19:12:50 »
Musta on upeaa että täällä on vilkasta keskustelua  ;D Mä rakastan keskustelua melkeinpä aiheesta kuin aiheesta varsinkin jos toiset tuo mielipiteitään julki. Kaiken lisäksi kun mulla ei ole netin lisäksi oikeastaan muuta sosiaalista elämää niin tämä on ollut todellinen valopilkku päivään joka tuntuu muuten ikuisuudelta!
Hahah, sellaista sattuu että kävelee ajatuksissaan jostain haaveillen. Haahuilee eteenpäin. Sitten jos sattuu vielä leviämään sellainen idioottimainen virne kasvoille kuten itselläni niin ei ole harvinaista että porukka tuijottaa hyyyyvin pitkään :D Saanko udella että mitäs teet työksesi? Anteeksi jos jotain häiritsee uteliaisuuteni mä vaan olen kiinnostunut ihmisistä  ;D

Ookkei, fakta voihan allekirjoitukseen toki linkitellä (: Kunhan pohdiskelin tätä yleisellä tasolla. Kiitos vinkistä! Mutta jos totta puhutaan niin ainakaan minun mielestäni joku mainostustopsu ei olisi yhtään huono idea ^^
All this pain, take this life and make it yours
All this hate, take your heart and let it love again
You will survive it somehow.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #596 : 10-02-2010, 20:21:18 »
Vapaastihan sitä saa tehdä uusia topsuja tänne, ei FiFin käyttäjät oo koskaan olleet kauheen rajoittavia? ;)


Monsteri, sä satuit hyvään aikaan paikalle tänne, nyt on alkanut taas FiFissä vilkastumaan! Tässä on monta kovin kuivaa kuukautta takana :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Monster

  • Mörkö sänkysi alla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 38
  • Pleasure to meet you but prepare to bleed.
    • Fellowship // Keskustele ja tutustu muihin. Tapa aikaa, julkaise ficcejä ja taistele yksinäisyyttä vastaan.
Vs: Off-topic
« Vastaus #597 : 10-02-2010, 21:14:40 »
Onhan se ihan hyvä varmistaa  ;D Itse pelkään mokaavani joka nurkkauksessa kun olen uusi.

Vaikea kuvitella... O_o No, hienoa että saavuin juuri nyt :D ja no kuivat kaudet taitaa olla normaaleja foorumilla kuin foorumilla...
*mutisee jotain* Monsteri... tulee jotenkin ylisöpö tuosta nimikkeestä mieleen :'D Jostain syystä porukka tykkää vääntää mun nimimerkin niin että siitä tulee Monsteri... *pudistelee huvittuneena päätään* Mie en pelota ketään 8(
All this pain, take this life and make it yours
All this hate, take your heart and let it love again
You will survive it somehow.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #598 : 10-02-2010, 22:16:43 »
(hups, meinasin kommentoidan Lizin nikillä, kun se jäi kirjautuneeksi tänne kun akkalauma valtasi mun kämpän ja kahvinkeittimen juuri ;D)

*mutisee jotain* Monsteri... tulee jotenkin ylisöpö tuosta nimikkeestä mieleen :'D Jostain syystä porukka tykkää vääntää mun nimimerkin niin että siitä tulee Monsteri... *pudistelee huvittuneena päätään* Mie en pelota ketään 8(
Mun täytyy tunnustaa, että kävin muokkaamassa noin 3sek postaamisen jälkeen Monster -> Monsteri :D Se vaan kuulosti paremmalta ;D Kotoisemmalta.

Mä koitan pitää pelottavaa nettiminää yllä avatarilla (tosin en täällä, paitsi jos vaihtaisi... hmm, taidan vaihtaa!) ja allekirjoituksilla sekä nikilläni, mutta aika pehmohan tuota olen itsekin.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Monster

  • Mörkö sänkysi alla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 38
  • Pleasure to meet you but prepare to bleed.
    • Fellowship // Keskustele ja tutustu muihin. Tapa aikaa, julkaise ficcejä ja taistele yksinäisyyttä vastaan.
Vs: Off-topic
« Vastaus #599 : 10-02-2010, 23:53:09 »
Vai sellaista peliä vaan pidetään, prkl  ;D Näh, ihan samahan tuo on miksi minua haluaa kutsua :'D

Lainaus
Mä koitan pitää pelottavaa nettiminää yllä avatarilla (tosin en täällä, paitsi jos vaihtaisi... hmm, taidan vaihtaa!) ja allekirjoituksilla sekä nikilläni, mutta aika pehmohan tuota olen itsekin.

Sama täällä... syytä tosin en tähän ihan varmasti tiedä. Noh, väliäkös tuolla. Tosin mä en osaa pitää sua lainkaan pelottavana, tosi mukavan kuvan susta saanut susta heti alkuun ^_^
All this pain, take this life and make it yours
All this hate, take your heart and let it love again
You will survive it somehow.