Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 171913 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #660 : 13-02-2010, 19:18:37 »
Varo vaan Sulo! Siihen fandomiin kun pääsi pistät, se on menoa. Minun kohtaloni oli sinetöity, kun minut raahattiin puoliväkisin katsomaan Twilight-leffaa. En sitä ennen tiennyt kirjoista tai leffoista yhtään mitään, joten ihan ummikko olin. Ja ennakkotiedot eivät hirveästi rohkaisseet tutustumaan. Mutta kun ihanainen Dr. Carlisle käveli sairaalan ovista sisään, se oli menoa.  :D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #661 : 13-02-2010, 19:19:51 »
Vampyyripokeosaston nimeä sille ei ole vielä annettukaan, mutta en kyllä kehota lukemaan ainakaan omia tekstejäni ellei halua turhautua tyhmyyteeni tai jotain, mutta sä voisit saada Twilightista aikaan kaikkea kivaa, joten kehotan lukemaan itse kirjat. Siitä on itse asiassa liian vähän huumoria. ;D ;D *Mitään en vihjaa enkä painosta*
« Viimeksi muokattu: 13-02-2010, 19:21:29 kirjoittanut Lizlego »

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Off-topic
« Vastaus #662 : 13-02-2010, 19:31:47 »
Hehee, tulen viettämään täällä paikallisessa verikuppilassa monta hauskaa hetkeä! Parempi lukea ensin ficit, että tietää mihin kiinnittää huomiota kirjoissa... eikös se niin mene? Elekee yllyttäkö hullua!
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #663 : 13-02-2010, 19:39:00 »
Hulluahan sitä nimenomaan pitää yllyttää, koska tervejärkiset ei suostu!  ;D Voi kai sitä ficeistäkin aloittaa. Jos niistä vaikka irtoaisi Twilightin lukemiseen inspiraatio tai sitten ne karkottavat viimeisenkin halun. En tiedä, kun en muista yhtään mikä sun maku lukemiston suhteen on. Mulle Twilight oli samaan aikaan inspiroiva, ärsyttävä ja tuskallinen lukukokemus, mutta toisaalta inspiraatio ylipäätään sen lukemiseen oli spoilaantuminen juonesta. :)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #664 : 13-02-2010, 20:10:23 »
Henkkoht suosittelen lukeen Twilliskirjat alkuperäisinä, koska niiden suomennokset on aika huonot. Tai no ei huonot, mutta nopeasti käännetyiltä vaikuttavat.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Off-topic
« Vastaus #665 : 13-02-2010, 20:27:14 »
No joo.

Luin. Kattelin kuvia. Voe juku! Tällä hetkellä yritän valutella juutuupista elokuvaa näkyville, raivostuttavan hitaasti tulee mokkulalla kun kaapelinetti jumittaa taas. Että näin sitä sitten taas mennään...

Bellan isällä on loistavat koppalakkihomppeliviikset. Ei mulla muuta  ;D
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #666 : 13-02-2010, 20:58:00 »
Jooh, Charlie/Billyä pitäis muuten kirjottaa. Enivan, enivan? ^^
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #667 : 13-02-2010, 20:59:17 »

Bellan isällä on loistavat koppalakkihomppeliviikset. Ei mulla muuta  ;D

*reps* Niin muuten onkin!  ;D Olisihan se pitänyt arvata, että sinä kiinnität huomiota nimenomaan tuollaisiin pikku yksityiskohtiin. Minä sivumennen sanoen pidän Charliesta hahmona ja erityisesti Billy Burkesta siinä roolissa. Hän on ihana ujonkarhea nallekarhu, joka tekisi mieli ottaa syliin ja rutistaa rusinaksi.

En kyllä tiedä, osaisinko hänestä kirjoittaa.



zilah

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic
« Vastaus #668 : 13-02-2010, 22:37:28 »
Jes, täällä on pulina päällä ja Sulo mukana hulinassa! Tervetuloa, minäkin olen monet kerrat lämmöllä muistellut, vaikka siihen aikaan taisin aika hiljaisesti sivusta katsella, kun olit vielä aktiivinen. ;)

Lizin yllyttäjänä ja Twi-juonispoilaajana kannustan minäkin Twilight-huumorin pariin! Ehkä se on hyvä idea lähteä ficcipuolesta liikkeelle? Minäkään en muuten ole nähnyt niitä elokuvia vielä, joten ei ole juuri aavistustakaan miltä henkilöt siinä näyttivät.

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Off-topic
« Vastaus #669 : 14-02-2010, 00:27:01 »
No nyt se sitten valui vihdoin loppuun saakka. Alan vähitellen ymmärtää, mikä teidät on koukuttanut. Onhan tuo perusasetelma hiukan kyseenalainen, mutta hahmoissa on potentiaalia ja kieltämättä idea Vanhasta Miehestä pilaantumattomassa ja salskeassa paketissa kuulostaa muikealta  :D

Ekan leffan perusteella haluaisin lukea parituksia Edward/orava ja se höpöttävä science-maikka/komposti, mieluiten runkkaustarina. Vai pitäisköhän nämä laittaa ihan viralliseen haasteketjuun, häh?

Nyt sitten stalkkeriunia kattomaan. Luontaisesti liukasta ystävänpäivää kaikille!

Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #670 : 14-02-2010, 00:37:23 »
Mikä ihmeen orava :D :D :D Mutta ei siinä mitään, kuulostaa hyvältä ;D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #671 : 14-02-2010, 02:21:56 »


Lainaus
Onhan tuo perusasetelma hiukan kyseenalainen, mutta hahmoissa on potentiaalia ja kieltämättä idea Vanhasta Miehestä pilaantumattomassa ja salskeassa paketissa kuulostaa muikealta

Perusasetelma on suoraan takapuolesta, ja Edward sairas stalkkeri, jonka olisi pitänyt oikeasti vähintään joko kuolla miljoona kertaa pelkän ärsyttävyyden takia, ja Bella täysbimbo, jonka olisi pitänyt hakeutua hoitoon.  :D Rakkaustarinana suoraan sieltä takapuolesta, mutta oivallinen parodiointiin. Sen pelasti muutama kiva hahmo ja potentiaali johonkin parempaan. Mutta jos ajattelee vaan sitä kylmässä säilöttyä lihaa niin ehkä se menee. Lue kirjat, ne on itse elokuvaa kamalammat kielestä riippumatta ja varsinkin viimeinen kirja saa itkemään jo pelkästään juonen huonoudesta.  :D Ja toisaalta sisältää kivoja kauhuelementtejä. Twilight saa tuntemaan, että mäkin melkein osaan kirjoittaa, mutta vain melkein, koska en osaa muuta kuin tuhota toisten työt, mutta se sitten onkin hävyttömän hauskaa.  :D

Mut itse asiassa elokuvassa on jotain koukuttavampaa ja täytyy kirjoissakin olla, koska ne oli pakko lukea kaikesta huolimatta. Hieman huolestuttavaa.  ;) Elokuvassa jutut ärsyttivät ainakin mua huomattavasti vähemmän, joren niitä oli ihan kiva katsoa. 

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #672 : 14-02-2010, 02:53:01 »
Elokuvissa ainoo hyvä juttu on näyttelijät :D Varsinkin mun ihku-ihanainen Rob (huomatkaa omistusmuoto) ;D


...no okei, ei se Peterkään paha ole. Tai Jackson. Kumma, ettei ykskään nainen niistä leffoista oo mitenkään puoleensavetävä. Tunnen itseni heteroksi :o
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #673 : 14-02-2010, 09:04:53 »
Pidä sinä vaan Rob, Minä otan Peterin....Ja Michaelin, ja Jacksonin....  ;D Uuhh

Ja mitenniin ei naiset ole puoleensavetäviä? Minusta ainakin Ashley Green on suloinen, vaikken edes ole tyttöihin päin kallellaan.


zilah

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Off-topic
« Vastaus #674 : 14-02-2010, 09:16:28 »
... mutta sitä ihmettelen suuresti, miten ne teinit on saatu opetettua ähkimään ja puhkimaan niin raivostuttavasti! Uskon, että kirjat ovat miellyttävämpi kokemus ilman ikäviä, ummetuksenomaisia äänitehosteita. Näyttelijävalinnoista minulla ei ole oikeastaan mitään valittamista  :) Itse olisin tietysti kaivannut silmänruoaksi jotain charmantisti harmaantunutta herrasmiestä. Onko kirjoissa aikuishahmoilla enemmän tilaa? Onhan? Juu?

Ai mikäkö orava? No Eetuhan näytti viihtyvän puussa oikein hyvin ja epäilemättä puissa asuu kurreja. Ja oikein angstisena hetkenä Eetu sitten hakee lohtua pienestä karvaisesta oliosta ja tekee sille kaiken sen, mitä Bellalle ei voi... hehe! Siinäpä sitä on kurrella kummastelemista!

Aamuärsytystä: naapurissa oli kunnon perheriita kolmen maissa. Taisi taas emäntä saada nyrkistä, siihen malliin huudettiin ja paiskottiin huonekaluja. Kävi jo mielessä soittaa poliisit, mutta sitten ukko lähti ovet paukkuen autolla johonkin. Tekis mieli laittaa käytävään lappu, että jos riitelette vielä kannattaa huutaa vielä kovempaa, että saa selvää onko kyseessä hengenvaara vai pelkät olympialaiset. Mutta enpä laita, jos ukko on kunnolla väkivaltainen  :-\
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.