Kirjoittaja Aihe: Joulukalunteri 2024  (Luettu 3293 kertaa)

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
Vs: Joulukalunteri 2024
« Vastaus #60 : 08-12-2024, 20:20:53 »
Todella kivoja luukkuja jälleen! :D

Tykkäsin tosi paljon molemmista zilahin linkeistä. Tuota Mauri Kunnaksen piirrettyä en ole ennen nähnyt. Joulutarinan kyllä, mutta siitä on aikaa, ja se sulatti sydämen silloin ja yhtä lailla nyt.

Kalevi on aina niin Kalevi, on todella mahtavaa, että hän on taas täällä. ;D

Beelsebuttilla on kyllä runoilijan lahjoja, ei voi muuta sanoa. ;D Harry/Ron oli ihan piste i:in päällä.
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Nappeli

• Hassu
  • värkkääjä
  • Kemiat kohtaa
« Vastaus #61 : 09-12-2024, 01:43:00 »
Luukku 9. olkaapa hyvät: Erällä, K16 rouheaa romantiikkaa ja vähän seksiäkin.

Poissa Paquette

• viilee tyyppi
« Vastaus #62 : 09-12-2024, 23:42:12 »
Joo, on hyvää riimittelyä joulupukkiversiossa, ja varsin söpö tarinakin siinä riimien lomassa tuli kerrotuksi. :)

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #63 : 10-12-2024, 21:54:58 »
Luukku 10, olkaa hyvät. Vähän meni kaiken kiireen keskellä iltaan.

Tuplaraapale, NHL-jääkiekko, Connor/Leon, S.

Leon mökötti jälleen, eikä peitellyt tunteitaan. Connor huokaisi sisimmässään. Hän tiesi, mistä tuo syyttävä ilme johtui. Maajoukkueturnaukseen osallistuvien pelaajien lista oli julkistettu ja Leon ei ollut listalla. Connor tietysti oli - ei Leonin harmistus suinkaan siitä johtunut. Hänestä oli itsestäänselvyys, että maailman paras pelaaja edustaisi maataan. Ongelma oli siinä, ketkä hänen rinnallaan pelaisivat Leonin sijasta.

Ei siinä vielä kaikki, että tiimissä oli Connorin vanha "ystävä" Mitch Marner, mutta Leonin arkkivihollinen, Travis Konecny oli joukkueessa myös. Travis, joka oli osoittanut Connoria kohtaan Leonin mielestä täysin sopimatonta kiinnostusta ja suorastaan stalkannut tätä! Vaikka tiesi varsin hyvin, että hän seurusteli. Tai ainakin oli ehdottomasti yhdessä Leonin kanssa, jos se nyt ei julkista tietoa ollutkaan.

Connor teki parhaansa näyttääkseen Leonille, että pelasi kenen kanssa tahansa, hän itse seisoi tanakasti Leonin rinnalla. Se olisi vain ollut helpompaa ilman, että hän tiesi jo edeltä Leonin mököttävän turnauksen aikaan paratiisisaaren rannalla Celesten lohduttavassa kainalossa. Lomakin oli varattuna, Connor olisi siellä paljon mieluummin itsekin. Laurenin ja Leonin ihailevat katseet olivat maailman katseita arvokkaammat.

Pelin jälkeen puhelin piippasi ja Connor näki viestin haastavan hänet.
"Kutsuisinko Larssoninkin Bahamalle?"
"Kutsu mieluummin minut iltakylään", näpytteli Connor sovitellen.
Vastauksena saapui iso sydän.

Connor hymyili helpottuneena. Tilanne oli pelastettu! Onneksi Leon oli niin helppo.

* * *

(Teksti kuvan inspiroima, ei pohjaudu tositapahtumiin vaan ficci-fandomiin. Mutta katsokaa nyt tuota ilmettä! ;D )

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #64 : 11-12-2024, 00:18:21 »
Mä oon ihan varma, että lerssi-Larsson lomailee Leonin kanssa Bahamalla sillä välin, kun Connor lätkii lätkää Naten, Sidin ja Travisin kanssa.  ;D ;D Toi ilme on taas niin paljon puhuva, että naurattaa.  ;D Kuten myös se, että tämä tuplaraapale on sijoitettu siihen versumiin, jossa Travis on stalkkeri. Sain kyllä hyvät naurut siitä, kun tajusin, että Travis on valittu joukkueeseen. Leonin olisi pitänyt hakea Kanadan kansalaisuutta niin pääsisi neljän maan turnaukseenkin pelaamaan Connorin kanssa (vaikka luulisi olevan iloinen siitä, että keskellä talvea on mahdollisuus yli viikon lomaan jossain missä on lämmintä ja paistaa aurinko, mutta se mökötti viimeksikin lomallaan ja mökötti myös silloin, kun tuo turnaus julkistettiin). ;D ;D

Onneksi Leon on mököttämisestään huolimatta Connorille myös helppo. ;D
"Dig the f**k in! Right now!"

-Connor McDavid

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
« Vastaus #65 : 11-12-2024, 15:23:38 »
Vastaan luukkuihinne paremmalla ajalla, ihanat! :D

Tässä vähän myöhässä luukku nro 11. Minun piti saada tähän kirjoitettua jouluficci tai osa siitä, mutta se menee nyt myöhemmäksi, niin joudun turvautumaan videoihin.

Ensimmäinen on  - jälleen kerran - elokuvasta Rakkautta vain:
Pääministerillä on rytmiä veressä

Toinen on elokuvasta Painajainen ennen joulua vuodelta 1993. Enpä ole muuten nähnyt kyseistä filmiä, oletteko te?
What's this?

Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
« Vastaus #66 : 11-12-2024, 17:26:10 »
Kiva luukku, Pahatar:D

Rakkautta vain pitäisikin katsoa vuosien jälkeen uudestaan, vieläkö siinä on tunnelmaa kuten ennen.  :D

Toinen on elokuvasta Painajainen ennen joulua vuodelta 1993. Enpä ole muuten nähnyt kyseistä filmiä, oletteko te?
What's this?
No mutta, Tim Burtonin fanina olen tietenkin, ja rakastan Jack Skellingtonia! ❤ Jos et ole nähnyt niin suosittelen, se on karmean suloinen. ;D Jack on siis Halloween-maan "kurpitsakuningas" ja päätyy vahingossa Joulumaahan, jonka johdosta päättää ryöstää joulun parempiin käsiin, mistä tietenkin seuraa yhtä jos toista hässäkkää. Mutta siinä on myös sivussa suloinen rakkaustarina.

Poissa sulo2

• viilee tyyppi
« Vastaus #67 : 11-12-2024, 23:26:48 »
Onpas täällä taas tunnelmaa!

Fion lätkäjätkät eivät ole tuttuja kun olen urheilurajoitteinen, mutta kuvalla pääsee kyllä tunnelmaan.

Ja Pahatar, kiitos hyvistä leffavinkeistä! Ehkä pitäisi tormistua katsomaan. Eikä vain lukemaan.

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #68 : 11-12-2024, 23:35:10 »
Toi pääministeri tanssimassa ei koskaan varmaan kulu loppuun. Mä oon valehtelematta nähnyt sen jo kielletyn monta kertaa ja joka kerta naurattaa. Toinen ei ole mulle tuttu, mutta nauratti noi laulunsanat, kun puuttui kaikki kauheudet ilmeisesti. ;D ;D

-Connor McDavid

Poissa Paquette

• viilee tyyppi
« Vastaus #69 : 12-12-2024, 01:23:32 »
Hauska ilme tuossa kuvassa, vaikka en ehkä näekään siinä ihan samaa kuin te. ;D Mutta kai se voi mökötyttää jos poikakaveri pelaa muiden kanssa.

En muista nähneeni Painajaista ennen joulua, näyttää ihan hauskalta kyllä. Mun on pitänyt katsella Rakkautta vain taas pitkästä aikaa (pyörittelin siihen liittyen pientä ficci-ideaakin, jota varten katselu olisi tarpeen), mutta mulla ei ole oikein fiilistä romantiikalle. :( Tuo pääministeri nauratti. :D

Tämä päivä ei tainnut olla varattuna kenellekään, joten laitan tähän pienen sisustusidean. ;D Yliopiston kirjastossa oli viime vuonna tällainen joulukuusi.

//Kuva näkyi viestissä kauhean isona, joten vaihdoin sen linkiksi.

« Viimeksi muokattu: 12-12-2024, 01:26:57 kirjoittanut Paquette »

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
« Vastaus #70 : 12-12-2024, 09:06:49 »
Siinäpä oikea kirjanystävän kuusi. Eikä karise.  ;D

Hauska ilme tuossa kuvassa, vaikka en ehkä näekään siinä ihan samaa kuin te. ;D Mutta kai se voi mökötyttää jos poikakaveri pelaa muiden kanssa.
Tämä toki on vain hupitulkintaa, mutta mikä tässä oli silmiinpistävää, on se, että yleensä kyseinen pelaaja katsoo tätä toista sellainen "silmät sydäminä" -ilme kasvoillaan. ;D Ihan huomattavan näkyvästi. Ja julistaa kuinka täydellinen ja paras ja ihana tämä on kaikessa. Joskus näin videon, jossa Connor taputti toista pelikaveria pepulle pelin päätyttyä voittoon ja Leon oli ihan myrskyn merkki ja poistui mielenosoituksellisesti eri kautta. ;D (Kirjoitin siitäkin ficin. ;) )

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #71 : 12-12-2024, 09:31:24 »
Lainaus

Mua kyllä nyt kiinnostaa se, mitä sä näet, koska mulla on kanssa montakin vaihtoehtoa ;D

-Connor McDavid

Poissa sulo2

• viilee tyyppi
« Vastaus #72 : 12-12-2024, 10:18:57 »
... ja mä jätän tän vaan tähän ja ootan, että joku kirjottas tästä ficin...
https://youtube.com/shorts/FB-Hq-TZNc8?si=UXJc9bu947QAnQNj

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #73 : 12-12-2024, 10:59:10 »
Hieno tuo kirjaston joulukuusi. ;D Toi kokkaaja on niin kuin minä.  ;D ;D Vatkasin joskus kermaa hieman matalassa astiassa ja tuli kaunista jälkeä siitäkin.

Mä laitan tämän vanhan Edmonton Oilers -pätkän, kun osa noista on niin hilpeitä, vaikka ei tietäisi mitään https://www.youtube.com/watch?v=9Hm-FYwYKuI

-Connor McDavid

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
« Vastaus #74 : 12-12-2024, 13:59:43 »
Lainaus

Mua kyllä nyt kiinnostaa se, mitä sä näet, koska mulla on kanssa montakin vaihtoehtoa ;D

Kieltämättä!  ;D Minulle tuli siitä ensi näkemältä juurikin sellainen "Kuinka saatoit tehdä tämän minulle!" -mielikuva.

Ja tuosta videosta ja Larssonin virnistyksestä tuli mieleen, että hyvinkin kävi mielessä, mitä antaisi Leonille. ;D Vaikka sanookin "I don´t know." 8)

(Ja iiks, tuo Sulon video!)