Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 251799 kertaa)

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #165 : 05-03-2010, 18:13:21 »
Miaplacidus, paljon  :-\

Ja ei paljoa naurata. Epätietoisuus rahajutuista raaaaastaa...  :P En ois halunnukaan.
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #166 : 08-03-2010, 16:09:30 »
Kiitos luokkalaisteni totaalisen munaamisen, lupauduin majoittamaan viiiden minuutin varotusajalla viikoksi sohvalleni vaihtarin. Onneksi on edes sunnuntaihin asti aikaa sulatella asiaa, ja ihan mukavilta ne vaihtarit vaikutti muutenkin kun niiden kanssa hieman käytiin juttelemassa.
Ei sillä, harkitsin ihan muutenkin aikoinaan ilmottavani, että voin ottaa tuommosen, mutta kun asia tuli eteen kyseisellä tavalla,
Ärsyttävää.  >:(

Ja mun tuurilla saan vielä jonku huonosti englantia osaavan pojan pieneen yksiööni.
Bf arvostaa  ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #167 : 09-03-2010, 23:07:14 »
Ketuttaa, että päivä meni kuumeisen tuntuisena nukkuessa (en usko että oli pahemmin mutta ehkä vähän lämpöä) ja nyt yöllä olen pirteä kuin peipponen tai en ole, mutta en myöskään saa nukuttua. :D Ja teen ja suunnittelen jotain, mitä en saisi, muttei mahda mitään.  :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #168 : 10-03-2010, 11:27:14 »
Liz, koita parantua, sulle saattaa tulla noutaja illalla!!! :o


;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa macfaq

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 25
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #169 : 10-03-2010, 14:35:19 »
En saa aikaiseksi mitään. Ketuttaa.  :-\
Yaoi Rule Nr.3
Only women allowed in Yaoi are Yaoi boy's sister, Yaoi boy's mother, Yaoi boy's daughter, faghags and a bitch who wants to break the Yaoi couple up.
That leaves you out, Natalie!

P.S. Yaoi Rule Nr. 16: No blacks!
Icon by *humon

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2512
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #170 : 12-03-2010, 00:43:31 »
Ketuttaa. Olisi tärkeä keikka viikon päästä, mutta kun on taju kankaalla flunssan ja kuumeen takia.  Ja kun pitäisi ne karvalapsetkin hoitaa.


zilah

Poissa Evelyn

  • Ruiskaunokki
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 38
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #171 : 12-03-2010, 00:49:02 »
Miks jotenkin kaikki tuntuu olevan kipeitä nytten?

Mie ite just paranin kuumeesta, joka ehti vaivata vaikka kuinka pitkään. Min pikkuveli on tällä hetkellä kuumeessa ja ehkä mahataudissa (pysyn kaukana siitä), kaveri sairastu just flunssaan ja kuumeen tilalle miulle on iskeny räkätauti >8( Nenä on ihan tukossa ja nukkuminen on vaikeeta, paitti vaikee nukkua kun unirytmi on ihan sekasin... Kuitenkin, kipeys ketuttaan! >:( Ihan tyhmää, miks ihmisen ees täytyy tulla kipeeks välillä? Elämä ois paljon helpompaa ilman sitä!

zilah toivottavasti paranet piaan :)

by me

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1025
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #172 : 13-03-2010, 23:39:57 »
Paranemisia, ystäväiset! Minä olin kipeänä koko vuodenvaihteen, niin että hyvä kun nyt on taas vähän kerrassaan normaali olo.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #173 : 28-04-2010, 10:45:40 »
Voi veetutuksen kevät taas! Mä oon kirjoittanut yhtä helkutin seksikohtausta kohta monta viikkoa ja mitä enemmän mä yritän sitä kirjoittaa, sitä pahemmaksi se menee!  :D Mä itken sen kanssa. Mä haluaisin haastaa, anoa, rukoilla tai muuten pyytää jonkun toisen kirjoittamaan sen mun puolesta, vaikka samaan aikaan mä tiedän ja tunnen, että se auta yhtään, koska mulla on pakkomielle vetää se läpi, vaikka se saa mut itkemään epätoivosta.  :D  >:( Mä en tiedä mitä mä saavutan sen kirjoittamisesta, koska kyseessä on jotain sellaista, mitä mä en voi laittaa edes ikinä julkaisuun. :P Siis en voi laittaa, koska en kehtaa sisällön takia (siis esitettyjen asioiden ja henkilöiden, ei tekstin itsensä tai sen huonouden) ja toisaalta haluaisin laittaa, koska pelkästään jo kirjoittamisessa koettu tuskan ja epätoivon määrä ei ole missään suhteessa sisällön pehmeyteen.  ;D Toisin sanoen mielenkiintoinen yhtälö on sekin, että kirjoittaja voi angstata todella pahasti, vaikka ei kirjoittaisi angstia.  ;D On se jossain suhteessa siihen, että angstia kirjoittaessa homma kaatuu usein siihen, että alkaa itseä naurattaa.  ;D Kai se on niin, että ääritunteet on ongelma, kun niitä pitäisi pystyä pitämään yllä.  :D
« Viimeksi muokattu: 28-04-2010, 10:54:14 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2512
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #174 : 28-04-2010, 21:07:32 »
Kyllä minä ainakin angstaan kirjoittamiseni kanssa ja paljon, vaikka tekstini ovatkin enemmän romanttisia. Tällä hetkellä angstaan sitä, että ideoita kyllä riittää, mutta mitään valmista en saa aikaiseksi. Molemmat jatkoficcini ovat hunningolla, ja aivokäyrä näyttää suoraa viivaa.

Ketuttaa se, kun en haluaisi olla aivoton fanityttö, mutta en vaan voi itselleni mitään.


zilah

Ginger

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #175 : 29-04-2010, 16:20:43 »
Miuta ei ketuta, miuta masentaa suunnattomasti mokoma kakka päivä.

Ensiksi saan kuulla, etten päässyt sinne maisisarkkiksen pääsykokeisiin, minne oikeasti, oikeasti halusin.
Sitten kuulen, etten saanutkaan sitä kesätyötä, mikä miulle luvattiin, minkä oikeasti, oikeasti tarvitsin.
Sitten meitit passitettiin ulos vesisateeseen tekemään käytännön metsänarviointia pirunmoiseen pusikkoon.
Kun päästiin pois pusikosta, vuorossa oli suo.
Suolla kävelin päin pientä kantoa, joka repi _uusien_ työhousujeni puntin rikki ja tulipahan vielä mustelmakin.
Tämän jälkeen paljastuu, ettei me vietetäkään vappua tyttöporukalla, kuten oli puhuttu, vaan puolet niistä on puolivieraita poikaystäviä ja poikaystävien kavereita, joiden seura ei kiinnosta yhtään.
Mitä seuraavaksi, kysyn vaan, mitä seuraavaksi!?

Kaikki on tänään ihan persiistä.
« Viimeksi muokattu: 29-04-2010, 16:22:47 kirjoittanut Ginger »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #176 : 29-04-2010, 16:46:40 »
Mä angstaan yleensäkin kaikkea, mutta kirjoittaminen ei ole vähään aikaan ihan näin tuskaista johtuen varmaan siitä, että mä yleensä sentään valitsen oikeat ja helpommat lähtökohdat.  :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #177 : 29-04-2010, 18:54:55 »
Lol ja mä päätin vakaasti luopua yhden tekstini kirjoittamisesta sillä seurauksella, että iski välitön masennus. Mä tartten oikeasti hoitoa.  :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #178 : 29-04-2010, 22:17:19 »
^
Hankkiudu hoitoon!!



Mua ketuttaa ko en saa nukuttua. Venyy iltasella unillemeno liian myöhään ja vaikka aamulla oliskin aikaa nukkua pidempään, uni loppuu joskus seiskan pintaan. Tätä on jatkunut jo useemman yön, mutta eikös täysikuu ala olla kohta jo ohi? Jospa sitä vapun jälkeen sais nukkua :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #179 : 30-04-2010, 08:18:27 »
Hukkasin kihlatulta saadun kaulakorun joko koululle tai naapurikaupungin kauppoihin... Ei tunnu pahalta, ei.