Mä en ole varma olisinko mäkään tajunnut, kun tuota asiaa selitit, mutta kai sitten vaan olen tyhmä.
Vähän sama juttu kuin en tajunnut kustannuksia laskiessa, että jos myynti lisääntyy, ne hankittavat raaka-aineetkin lisääntyy, joten kaikki ei jääkään voitoksi.
Vau! Tollouden huipentuma! Ei voi muistaa lisätä kaikkea kaavaan! Ihan perusjuttua, mutta jos on tyhmä, on tyhmä. On se hyvä että edes muut on fiksuja, mutta kun tyhmienkin pitäisi jollain elää. :'(
Voisi joskus viiltää ne ranteet auki että säästyisi omalta tyhmyydeltään, mutta kun ei ole edes riittävän tyhmä siihen.
Kaikkinensa siis elämä on varsin kurjaa ja vielä kurjempaa on se, että tekee muiden fiksumpien ihmisten elämän entistä kurjemmaksi. Toisaalta ne ihmiset on sitten muuten kurjia, joten ehkä se on kompensoi, kun ne tekee omalla fiksuudellaan muiden elämän kurjaksi. Ja toisaalta jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Hieman kyllä nolotti ja kun ei ollut ensimmäinen tätä laatua. Ehkä olen väärällä alalla.
Ärsyttää kaiken maailman typerät en sano mitkä, koska menisi hermot edes kuvailla koko asiaa tänne.
Mutta sanotaanko, että sain tuosta mokasta juuri kuulla yhdeltä varsin suurisuiselta ihmiseltä, joka on aina äänessä ja vinkumassa ja koko ihminen ärsyttää ihan suunnattomasti. On ärsyttänyt koko vuoden, mutta nyt on ärsytys huipussaan. Jos on itse niin täydellinen ja aina oikeassa ja muistaa kaiken, niin hiton hyvä sille, mutta valitettavasti muut on välillä tyhmiä ja väsymys tekee osansa. Jaa, niin pitäisikö se lätkän tuijotus lopettaa, että pystyisi keskittymään eikä silmät seisoisi päässä?
Paskat! Tästä kai pitäisi oppia, mutta tulee se unohdus seuraavallakin kerralla. Vähän vaan eri asiassa. Se tulee aina eikä sitä voi estää. Elämän kylmä tosiasia, jonka kanssa itse pitää oppia elämään. Ei ne toiset tekee mokia, kun ei ne edes juutu kiinni hihoistaan ovenkahvoihin, saamari!
Positiivinen puoli on se, että pystyy taas kirjoittamaan. Vahinko vaan ettei aikaa ole ja varmaan joku katastrofi on kirjoittamisenkin kanssa oven takana. Se on aina tuloillaan.