Mä oon aina tiennyt, että mun pikkusiskon kaverit on kusipäitä.
Ne on ollut sitä aina. Kaikki on aina ollut mun pikkusiskon vika, ihan mitä vaan on tapahtunut. Se on ollut kahden tytön kanssa "kaveri" pienestä asti. Sanotaanko, että nää henkilöt on vaikka Maija ja Anna. Maijalla on poikaystävä, josta kumpikaan, Anna eikä mun pikkusisko, erityisemmin pidä, koska mitä mä oon kuullut tää jätkä on vittupää. No, tietystihän sitten Anna ja mun pikkusisko puhuu tästä Maijasta ja sen vittupää!poikaystävästä arvostelevaan sävyyn ja huonossa valossa. Tiiän, että mun pikkusiskokin ei oo todellakaan viaton. Mutta sitten Anna menee kertomaan Maijalle, että mun sisko puhuu paskaa Maijasta. Ja siitä tulee kamala show, koska eihän Anna nyt kerro, että se on ollut myös mukana puhunut paskaa -- kaikki meijän perheessä on kuullut, kun Anna kovaan ääneen puhuu, miten "Maija on kamala h**ra". Maija ja Anna liittoutuu mun siskoa vastaan, koska Anna on kertonut Maijalle, että mun sisko on mustamaalannut sitä ja että pettänyt näiden kaikkien luottamuksen.
Eikä tää lopu tähän. Sitten yhtäkkiä mukaan ympätään Eeva, joka levittää perättömiä juttuja koko koululle, eikä kukaan enää halua olla mun pikkusiskon kaveri, koska "se on niin ämmä". Kaiken lisäksi Eeva lyö mun pikkusiskoa poskelle ihan kunnolla ja haukkuu sitä vitun ämmäks keskellä kaupunkia. Nyt sitten mun pikkusisko on saanut viestejä useilta tytöiltä, missä ne haukkuu sitä ja sanoo, ettei ne enää koskaan voi olla sen kavereita.
Niin. Eniten tässä on vituttavaa, että Anna on tehnyt tän aikasemminkin ja mun pikkusisko on hölösuu ja liian luottavainen, että se aina luottaa Annaan uudelleen ja uudelleen. Ihan totta tää Anna on jopa haukkunut mun siskoa meidän äidillekin ja käytännössä väittänyt, että mun pikkusisko on varastanut rahaa siltä???
Ja aina, kun nään Maijan ja Annan jossain ne moikkaa mua silleen "mooii Antee" silleen ärsyttävän tekopyhän sulosesti, vaikka ne koko ajan puukottaa mun pikkusiskoa selkään.
Mua vaan itkettää ja vituttaa, koska vaikka mun pikkusiskossakin on useita huonoja puolia, niin se ei ansaitsis tällasta.