Nappeli: oon samaa mieltä kanssasi! Mut Kärpät kuitenki pärjäs pitkälle! Mie luulin, et Pelicans vie Kärppiä kuin lemmikkiä narussa neljännesfinaaleissa, mut eihän se ihan niin ollu x)
Jes! Pelicans-JYP SM-liigan finaaleissa!
Pelicans! Jos Pelsut voittaa tänä vuonna, niin mun lyhyellä matikalla se tarkoittaa sitä, että Ilves voittaa ens vuonna. Yeah right...
Uu jee, tulihan se sieltä ♥ Koska millään muulla ei ole väliä, kuin että t****ra häviää. (pienten lasten kuullen ei saa kiroilla)
(Pieniä lapsia, missä? : D) Mulla oli yläasteella hissassa ja yhteiskuntaopissa ope, joka kannatti t****raa, ja aina, kun tää voitti Kärpät, se jako seuraavana päivänä opettamilleen oppilaille karkkeja (xDDD) ja hymyili pelottavasti. Jos ne taas hävis, se oli tosi ilkee seuraavan päivän ja piruili tietyille, harvoille, valituille oppilaille entistä enemmän. (mm. MINÄ DD: )
//
Huomautus! Sillä aikaa kun kirjoitit viestiäsi, tähän aiheeseen on kirjoitettu 9 uutta viestiä. Haluat ehkä lukea ne ennen tämän viestin lähettämistä.xDD Sen siitä saa, kun unohtaa viestin kirjottamisen "hetkeks" : DDD
Fiorella: Suomi voitti mestaruuden 1995! Helppo muistaa ja päteä : D Riittää vaan, ku muistat oman syntymävuotesi : D
Ja joo, ettei koko viesti menis ihan offaukseksi, oli mulla oikeesti asiaakin! : D
Sain tänään takasin pitkänmatikan neloskurssinkokeen ja luulin, että saan jonkun nelosen tai vitosen, mutta että arvaa, kuinka kiljaisin, kun näin paperissa numeron 8! Olen nyt aika yberonnellinen <3 Pääsin läpi <3
//offaus: Missä täällä on jääkiekkotopa? Joku linkkaa sen mulle!