Onnea ihanasta pikku vauvasta myös onnelliselle tädille.
(Näin hyvissä ajoin jälkikäteen...)
Nyt on kyllä todellinen Jes! -hetki, nimittäin sain kuin sainkin omasta talosta vuokratuksi lämpimän varastohuoneen, oikeastaan siinä olikin kaksi pienehköä huonetta, mutta kohtuullisen väljä tila kuitenkin. Olen jo pitkään ollut ihan sumpussa tässä kaksiossani, mutta minkäs teet. Nyt saan lopultakin paikan minne tunkea kaiken ylimääräisen, ja intoilen jo tässä mielessäni, että tuostahan saa myös lisäksi sellaisen käsityö-työhuoneen että sinne mahtuu vaikka huovuttamaan tai tekemään kankaanpainojuttuja tai vastaavaa mihin ei oma asunto oikein riitä. Mutta ennen kaikkea se ajatus, että saan vihdoin jonnekin esim. isot tornituulettimet pyörimästä talveksi pois jaloista, ja talvivaatteet ym tilaavievät jutut vaatehuoneesta, sekä varastoitua kaiken yleishyödyllisen jota nyt ei voi minnekään poiskaan heittää kun kuitenkin kohta tarvitsee, kuten isot pahvilaatikot ja pakasterasiat, kaiken tilaavievän jota on kuitenkin pakko säilyttää. Jes! Ja kaiken huipuksi ei ollut edes paha vuokrahinta, sekä sain tämän maaliskuun lopun ilmaiseksi kaupan päälle, lasku tulee vasta huhtikuulta!
(Minulla on aavistus, että kohta se varasto on tupaten täynnä ja sittenpä ihmetellään, miten maailmassa olen saanut kaiken sen tavaran sopimaan tänne alun alkaenkaan! xD )