*älytön fangirl scream*
Onko Timo Kotipelto ja Jani Liimatainen ees yhtään ihania?!?!?! Kiljuin kuin kaheli sisäisesti kun sain nimmarit ja sain kultani kanssa yhteiskuvia!!!! Kannatti pentele ajaa 500 kilometriä tämän takia!!!!!
Tuo tunne on Hyvin tuttu!
Kaverit mahtavat ajatella että olen sekoamassa. Siksi onnellinen ja typerä hymy kasvoillani olen viime ajat kulkenut. Monestakin syystä.
Tänään sain tietää, että tarjoukseni unelma-asunnosta on mennyt läpi. Muutto on keväällä, ja totta totisesti odotan sitä kuin kuuta nousevaa. Muutan lähemmäksi ystäviäni, joista on tullut minulle tärkeämpiä kuin osaan sanoakaan, ja uudessa kaupungissa on luvassa myös työtä ja opintoja... ja harrastuksia, joista luovuin elämäntilanteen vuoksi vuosia sitten. Eikä minun tarvitse enää salailla sitä, mikä olen. Ja senkin olen päättänyt, että sijoitan Oscar Wilden Telenyn kunniapaikalle upouuteen kirjahyllyyni, samoin kuin kaikki muutkin teokset, joita minun on tähän asti pitänyt liki häpeillen piilotella.
Ja saattaapa onnellisella hymylläni olla jotakin tekemistä siksikin, että minulta suudeltiin tänään jalat alta. Kirjaimellisesti.
zilah