^Olen! Ristiallergiat joo :p siemeniä voin usein syödä, mutta pähkinät ei onnistu... Mun murha-ase olis varmaan taatelit. Muistan kun kerran vahingossa söin kuivatun taatelin, niin ääni meni samantien kokonaan! En saanut minkäänlaista ääntä aikaan (varmaan joku kurkun/äänihuulien turpoaminen) ja sitten kun menin apteekkiin kysymään apua (kirjoittamalla) ne sanoi, että ei tuollaisia allergiaoireita ole olemassakaan, ota tästä kurkkupastilli... Ääni palautui itsekseen noin tunnin, kahden päästä (taisin pelata jalkapalloa) ja oli kun ei ikinä olisi mitään käynytkään. Osa meistä ihmisistä on kyllä tosi typerästi suunniteltu!
Oma Kääkkini on vähän kiusallista.... Latasin puhelimelleni vihatun tinderin ja tykästyin siihen heti alkuunsa - sai tosi helposti jonkun, jonka kanssa vaihtaa kuulumisia. Tää on vähän noloa, mutta mulla ei ole kauheasti juttuseuraa täällä uudessa maassa, varsinkin kun olen niin eri aikavyöhykkeellä kun Eurooppa ja sosiaaliset verkot täällä on aika nuivia, niin pelkkä se, että voi jutella säästä jonkun kanssa on aika kivaa. No, aloin sitten juttelemaan jonkun suomalaisskotlantilaisen miehen kanssa. Kerrottuani pitäväni vaelluksista, hän lisäsi minut facebookissa vaellusryhmäänsä. Menin eilen ekaa kertaa mukaan ja ajattelin, ettei tässä varmaan ole mitään ongelmaa, kun ryhmän jäsenmäärä oli jotain 70:n pinnassa. Itse tää mies ei päässyt paikalle. No eikös sieltä heti joku nuori nainen alkanut tivaamaan, että kenet tunnen ryhmästä, miksi olen kaveria tän suomiskotin kanssa, miten olette tavanneet... Hitto! En todellakaan kehdannut sanoa, että joo tinderissä, varsinkin kun aloin miettimään, että kenties tää nainen on sen miehen tyttöystävä tai jotain ja aiheutan jonkun suuren riidan tällä. Tinderin pääasiallinen tarkoitus tuntuu olevan seksiseuran etsiminen. Meidän juttelemisessa ei siis ole ollut mitään romanttista, kunhan jauhettiin Suomesta ja Skotlannista. Tää nainen otti aiheen aina vaan uudelleen ja uudelleen puheeksi ja yritin vaan vältellä, että öö en muista, oon tavannut niin paljon ihmisiä viimeisen 1½kk:n aikana. Hän oli koko illan kuitenkin epäluuloinen.