Herätän nyt pitkään hiljaisena olleen topikin ja pitkään hiljaisena olleen itseni.
Mun kirjoittaminen on ollut todella vähäistä tosi pitkän aikaa. Nyt oon oikeesti päättänyt koittaa aktivoitua. Sain eilen itse asiassa kirjotettua ja julkaistua pari kappaletta Wilhoa. Pakko sanoa, että oli ihanan pehmeä lasku tähän kirjoitushommaan! Ja vapauttavaa, Wilhon varjolla on niin helppo purkaa asioita, jotka itseäkin saattaa ärsyttää.
Sain myös koluttua Vakolan, tuon mun ikuisuusprojektini, läpi siltäkin kantilta, että jatkan sitä. Tarkoitus olisi siis saada se loppuunkin joskus. Mielessä on muhinut sen osalta jo jonkin aikaa, ja tekis mieli laittaa joitakin asioita siellä vähän uusiksi, mutta saa nähdä miten käy.
Saakeli, kun äkkäsin tuon paritusgeneraattorin tuolta, ja oli pakko kokeilla sitä muutamallakin erilaisella listalla Vakolan hahmoilla. Ihan kivat sisäiset naurut sain joistakin kohtia. Jotkut paritukset ei ees tuntunut niin järjenvastaisilta, mutta osa... Just sellasia mitä jos vaan EI.