Näiden minut hylänneiden henkilöiden syyt johtuvat puhtaasti siitä, että olen ollut kyvytön osallistumaan niinkin tärkeisiin velvollisuuksiin, kuin heidän lastensa rippijuhliin. Minä ymmärrän täysin sen, että muhun on vaikea pitää yhteyttä ja suurin osa onkin lakannut pitämästä, mutta sitä en ymmärrä miksi pitää suuttua ja vihotella sairaalle ihmiselle? Kyseiset henkilöt tietää mun olleen tänä vuonna kuukausia sairaslomalla ja he tietävät myös mun työmoraalini. Siinä pitäisi jo yksistään olla yhtälö josta kyseisten henkilöiden pitäis pystyä päättelemään, että mun tilanteeni on ollut hyvin huono. Onneksi on pari aika lailla saman läpikäynyttä ihmistä, jotka ei painosta, eivätkä syyllistä, eivätkä muutenkaan odota/oleta mitään. Nämä ihmiset tulevat kylään isompia ilmoittamatta ja mitään sen kummempaa vaatimatta. Minä saatan olla sätkyn saanut, mutta ei ne sitä ihmettele, sanoo vain että kyllä se siitä. <3 Se vain surettaa, että just ne, jotka mut parhaiten tuntee on hylänneet. Ne suhtautuu tähän kuin henkilökohtaiseen loukkaukseen heitä kohtaan. Liz, ihan kuin sun äitisi sun mummoasi kohtaan.