Hei, olen Noarel, kuten nickistäni näkyy. Löysin tänne finin kautta, jossa pyörin nickillä pihlajanmarja. Mutta koska vaihtelu virkistää, päätin pistää tänne eri nickin.
Olen 15-vuotias, mutta täytän syyskuussa 16. Olen siis menossa syksyllä lukioon. Soitan viulua, olen soittanut jo varmaan 5- tai 6-vuotiaasta asti. En muista ihan tarkalleen.
Pidän musiikista ja kirjoittamisesta ja lukemista. Haaveena olisi, että julkaisisin joskus ihkaoman kirjan, mutta ongelmana on se, että eihän sitä voi vaan niin vain päättää "Nyt kirjoitan kirjan" ja sitten vain kirjoittaa sen. No, ehkä joskus vielä... tai sitten ei. Luen ihan kamalasti vaikka mitä, meidän pienestä kirjastosta ei tunnu enää löytyvän mitään hyvältä vaikuttavaa, jota en olisi jo lukenut.
Kuuntelen myös paljon musiikkia, suurimmilta osin 60-70-luvulta, mutta kyllä jotkut uudemmatkin bändit ja laulajat kelpaavat. Esimerkkeinä musiikkimaustani (tällä hetkellä) voisin vaikka sanoa The Beatlesin, Bob Dylanin, Regina Spektorin, Green Dayn, Queenin ja David Bowien.
Voisi kai sanoa, että olen vähän hippi. Ja myös laiska. Pidän dataamisesta ihan liikaa, nytkin haluaisin mennä soittamaan viulua, mutta toisaalta haluaisin myös pysyä koneella. En ehkä halua testata, että onnistuisiko dataaminen ja viulunsoittaminen yhtä aikaa...
Fanfictionia olen lukenut ehkä joskus vuodesta 2006 asti, en ole ihan varma. Se on yksi syy siihen, että viihdyn niin paljon koneella. Luen melkein pelkästään HP-ficcejä, ja niitä on tullut kirjoitettuakin jo kohtalaisen paljon. Lempiparitukseni ovat Remus/Sirius ja Ron/Harry. Aivoni ovat slashiutuneet (voiko noin edes sanoa?) eikä toivetta parantumisesta ole.
Mitäköhän muuta vielä? Pidän elokuvista. Lempielokuvani ovat Amélie ja Hair. Lempisarjani ovat Gilmoren Tytöt, Skins ja House.
Nyt voisin vaikka mennä etsimään itselleni avaa. Ja sitten menen soittamaan viulua, jos saan revittyä itseni irti tästä tuolista.