Heipä hei! Ja hei daa vaan kaikille, *LOL*...
Minä olen siis Sirina Black, tuttavallisemmin Sirina. Olen 24-vuotias kotipalvelutyöntekijä Järvenpäästä, joskin haluaisin asua mieluummin Severuksen viitan alla (*graurh*), mutta taitaa jäädä vain haaveeksi. Unelmamieheni, ei varmaan yllätys kenellekään enää tässä vaiheessa, on todellakin Severus Kalkaros rasvaisine hiuksineen ja kyömynenineen. Ah, kun hän on niin hot!!!
Löysin Finiin vuoden 2008 heinäkuussa, tarkalleen ottaen 19. päivä kello 00:08:09. Tarkkaa on.
Olen viettänyt ficcien parissa siis vasta muutaman kuukauden, laskujeni mukaan ensi viikolla tulee kahdeksan kuukautta täyteen. Bileet pystyyn. Elämätön kun olen, olen saanut aikaiseksi 1449 viestiä, olen viettänyt aikaani kyseisellä foorumilla yli 58 päivää. Ja olen neljäntenä listalla. *LOL* Ei varmaan ketään kyllä kiinnostanut, mutta olen niin omituinen, että oli pakko...
Mutta siis, astialle takaisin. Olen seinähullu, pervo, nainen, omalaatuinen, puhelias, huumorintajuinen, sekopää, ristiriitainen persoonallisuus, sarkastinen ja ivallinen sille päälle sattuessani... Luihuinen olisi minun tupani jos Tylypahkaan pääsisin.
Tälle foorumille eksyin/löysin Bbuttiksen Tiimalasissa olevan linkin kautta. Ja ihanaa on ollut nämä pari päivää, nautittavan vapaata menoa jos niin voi sanoa.
Lempiparituksiini kuuluu Severus/Hermione, Remus/Hermione, Sirius/Hermione sekä Lucius/Hermione. Femmeä luen jonkun verran, jolloin menee Hermione/Minerva sekä Hermione/Pansy. Slashista luen oikeastaan harvoin mitään, mutta silloin kun luen etsin Severus/Harrya tai Lucius/Harrya, joskus harvoin menee muutkin. H/D:sta en niin välitä, joskin olen sitäkin lukenut aika paljon. Ja Sirius/Remus ei vaan uppoa, eikä Sirius/James, mutta se nyt on pieni ongelma arjessani. Luen yleensä aika lailla NC-17 eli K-18 tekstejä (joku yllätys jollekin?), mutta kyllä ne matalallammkin/matamammallakin (kummin se kirjoitetaan?) ratingilla olevat tekstit menee ihan hyvin.
Harvemmin kirjoittelen muuta kuin HP-fandomia, mitä nyt olen yhden originaalin sekä kaksi RPF-ficciä julkaissut (toista en edes haluaisi muistaa). Yritys on kuitenkin kova myös originaalipuolelle, mutta vielä en ole saanut otettua itseäni niskasta kiinni ja siirryttyä sinnekin päin, ehkä kuitenkin jonain päivänä. Oma kirja olisi unelmissani, saa nyt nähdä miten pitkälle siivet kantaa...
En tiedä mitä haluaisin tulevaisuudessa. Ehkä olla maailmannapa? Tai uiniversumin valtias? Tai sitten vaan riittäisi ehkä jos saisin Severus Kalkaroksen itselleni...
Kiitos, moi, hei!
*Sirina päättää lähetyksen ja poistuu lavalta*