Hmm... Kai minunkin pitää jotain tänne itsestäni väkertää.
Eli hei kaikille, olen immmortal - tuttavallisemmin immo, 19-vuotias perjantaina valmistuva media-assistentti itä-suomesta. Ensi syksynä olisi tarkoituksena aloittaa valokuvauksen opiskelu, jos vain pääsen johonkin kouluun, jonka jälkeen joskus perustan oman valokuvaamon.
Luonteeltani olen aika tempperamenttinen ja puhelias, sekä olen ehdottoman lojaali niille ihmisille joista oikeasti välitän. Välillä osaan olla kyllä myös todella angstinen. Haluaisin palavasti uusia ystäviä, koska ystäviä ei voi koskaan olla liikaa.
Ficcien pariin eksyin joskus... kuutisen-seitsemisen vuotta sitten, eikä paluuta ole ollut. Kirjoittelen itse silloin tällöin, mutten koe vielä olevani niin hyvä että niitä kannattaisi hirveämmin minnekään laittaa - minäkin liian itsekriittinen. Paras fandom jota luen on
Potter. Feivöritti paritus on ehdottomasti
Harry/Draco, ne on niiiin hotteja yhdessä! Ahh, ihan kuola valuu jo pelkästä ajatuksesta.
Lisäksi rakastan musiikkia. Ehdoton lempparini musiikin saralla on
Negative. Sen ohella olen viimeiset 12 vuotta pitänyt
The Rasmuksesta, tosin uusi tuotanto on mielestäni aivan kakkaa. Sen lisäksi vielä harrastan street team -toimintaa. Kuulun Negativen,
Tom Feltonin sekä The Rasmuksen street teameihin.
Eiköhän siinä ollut jotain.
immo