Okei, en ainakaan huomannut, että olisin jo kirjoittanut tänne
Täällä siis huutelee 26-vuotias naenen itä-suomen suunnalta. Olen iloinen, räväkkä ja meneväinen persoona, joka joskus saattaa sanoa asioita ennen kuin miettii. Asustelen omassa kämpässä kahden kisulin (maatiaistyty ja Ragdoll-poitsu) kanssa. Minulla on myös lapinkoira, joka asustelee porukoiden luona maalla. Perheeseeni kuuluu äipän ja isukin lisäksi isosisko ja -veli. Tällä hetkellä olen työtön ja erittäin köyhä (
), mutta takataskusta löytyy ravintolakokin ja hevosenhoitajan paperit. Harrastelen ratsastusta, lenkkeilyä, lukemista ja kirjoittamista.
Nuorempana tuli lueskeltua Merja Jalon heppakirjoja, mutta sitten tuli pitkäksi aikaa tauko lukemiseen ja muuhun. En tiedä minkä ihmeen fantasiapiikin sain Twilight-kirjojen jälkeen ja aloin kahmia kaikenlaista fantasiahömppää ja luen nykyisin koko ajan
Suosikkisarjoihin lukeutuu mm. Black Dagger Brotherhood, Manalan valtiaat, Nälkäpeli, Varjojen kaupungit, Langennut enkeli jne. Mieltymyksistäni ja kirjasarjoista voi käyä lueskelemassa
lukublogissani Musiikin suhteen olen suhteellisen kaikkiruokainen, suurin osa suomalaisista iskelmistä aina rockiin ja poppiin menee
Suosikkeja mitä tulee mieleen on mm. Jennifer Lopez, Adam Lambert, Linkin Park, Cheek, Happoradio, Pitbull jne.
Olen kauhea leffa ja tv-sarja - friikki. Sarjoista tulee seurattua mm. True Blood, Vampyyripäiväkirjat, Glee <3, Puumanainen, Lost Girl, Supernatural, Game of Thrones, The Secret Circle, The Nine Lives of Chloe King jne. Elokuvissa kolahtaa melkein kaikki. Suosikkileffoihin lukeutuu mm. Hurjapäät 1-5, Death race 1&2, Shrekit, Harry Potterit, Twilightit, Avatar, Nälkäpeli, The Avengers, Kaksin karkuteillä, The ugly truth, Bad teacher, xXx, Riddickin aikakirja jne.
Tällä sivustolla tullut eniten lisäiltyä noita ficcejä. Sieltä löytyy Twilightiä, originaalia fantasiaa jne. Saa käydä lueskelemassa
Okei, mie olen ollu tällä sivustolla jo aikani, mut nyt vasta sain kirjoitettua tän. Vihdoin ja viimein