Sain itse, että suuntaudun jollekin ajattelupohjaiselle alalle, kuten filosofiaan tai taiteisiin, ja tulen loistamaan urallani. Mulle ei tuon mukaan raha tule koskaan olemaan kovin tärkeää enkä ikinä rikastu, mutta ei tule pulaakaan olemaan. Valitettavasti vain olen onnettomuusalitis niin isolla kuin pienellä mittakaavalla ja tulen kuolemaan varhain. Rakkauselämä kuulemma luistaa kunhan löydän jonkun, joka pysyy ajatuksenjuoksussani mukana.
Kuulostaa loistavalta tulevaisuudelta, näen itseni
Mä käytin tossa käsivuorijutussa ihan kynää, niin kuin siinä neuvottiin. Ja jos oli epäselvyyksiä otin sen, jolla on isoin ero muihin. Siis että vaikka se peukalonjuuren lihas onkin iso suhteessa muihin, en laittanut sitä isoimmaksi vuorekseni, vaan muista rajusti eroavan sormenjuurimöhkyrän. Viivat mulla oli varsin selkeitä ja tulen kuolemaan nuorena myös lukulasejen kanssa, höh.
// olisi muuten jännä tietää, mistä kädestäluku oikein tulee. En muista koskaan kuulleeni, niitä jotain oraakkeleja vain on. Ehkä sillä on jotain tekoa
hindismin hindulaisuuden kanssa, kun kerran Intian suunnalta tulee. Jotenkin sitä tuntuu olleen aina. Aika randomilta kyllä kuulostaisi, että vaikkapa enkeli Gabriel ilmestyi Mohammedille jne. ja siinä sivussa jakoi ennustamisen jalon taidon. Mutta onhan hindulaisuuskin ollut vähän kuin aina, joten kaipa kädestäluku myös. KVG lienee automaattinen vastaus, mutta ei kyllä ihan niin paljoa kiinnosta