Uskaltauduin avaamaan ikuisuudelta tuntuneen ajan kuluttua taas Fifinkin. En oo uskaltautunu tulemaan tänne kun on sellanen olo, etten tunnu saavan mitään aikaiseksi ja mua ärsyttää se aivan suunnattomasti. Pitäisi jaksaa yrittää taas kirjoittaa, mutten osaa keskittyä ja oon kyllästyny Potteriin fandomina, mutten jaksa opetella mitään uuttakaan fandomia. Mua ärsyttää, että oon jättäny kaikki modehommat ja haasteeni ja kaikki ihan retuperälle ja pahoittelen sitä kovasti.
Vaihoin työelämävalmennuksesta käsityöliikkeestä ihan töihin jälkkäriohjaajaksi kakkosluokkalaisille ja voi elämän kevät, että on uuvuttavaa hommaa. Olin aikasemmin puol vuotta päiväkodissa 1-3-vuotiaitten ryhmässä ja voin kertoa, että se oli niin paljon helpompaa :'DD Tosin tuokin soppari loppuu vuoden vaihteessa ja pitäisi taas metsästää uusia töitä. Tai no, en mä tiedä jatkaako noi mun sopparia, kun ei kukaan ole mitään suuntaan tai toiseen sanonut, enkä toisaalta oikein tiedä tahtoisinko jatkaa. Mutta jos ne tarjoaa jatkopaikkaa ja kieltäydyn niin taidan olla sitten lirissä, kun saan työkkäristä karenssia. Mut mulla on alkanu stressioireet taas ilmestyä, ja kun oon seurannu miten uupuneita ja hermoloman tarpeessa noi mua vähän pitempään olleet tuolla on, niin ei kauheasti kyllä houkuttele. Tykkään tosta hommasta pääasiallisesti, mutta siellä on ihan liikaa ihan typeristä syistä johtuvia konflikteja, jotka vaan paisuu ja räjähtää käsiin sitä tahtia kun edellistä ehtii selvittää.
Mutta ajattelin nyt tosiaan uskaltautua piipahtamaan täällä, kun sain toissapäivänä bussissa aikaiseksi kirjoitettua pari virkettä joulufikkiä ja on pitkästä aikaa sellanen fiilis, että voisi jaksaakin kirjoittaa. Mulla on kuitenkin ihan hirvee kaipuu kirjottamiseen, teihin ihmisiin ja jopa rimpsiin. Se on ollu pitkään hukuksissa ja oon ollu vaan Maiju, mikä nyt ei tietenkään sinällään huono asia ole, mutta kuiteskin...