Ihan huippu tuo kiltti, Chuuko, uskottavan näköinen ja hieno.
(Ja aika veikeä kilttimieskin sinulla!)
Malla, laita ikkunoihin jotain mikä osoittaa että siinä on ikkuna. Vaikka niitä haukankuvia tai ylipäänsä jotain joka osoittaa linnuille että siinä on "seinä" vaikka sitä ei näykään.
Tuli ihan mieleen, että viime keväänä kun pesin ikkunat vaivan kanssa, oli ystävällinen varis (?) huolehtinut tästä toimesta puolestani ja ruikannut sellaisen jäljen poikki koko ikkunan, että ihan järkytyin kun näin sen verhoja avatessani. Varikset ovat niin älykkäitä otuksia että luultavasti teki sen tahallaan, mietin kyllä siinä, mitähän olin tehnyt sitä loukatakseni. No, eipä ainakaan yhtään pikkulintua tehnyt törmäystä ikkunaan.
Hehkutin jo Livejournalissakin, mutta iih, olipa hienoa katsoa se Les Misérables -elokuvamusikaaliversio. Olen jotenkin välttynyt sitä näkemästä aikaisemmin (musikaalia siis), joten nautin siitä nyt senkin edestä. Innostuin niin että soitin tässä jo viulullakin mukana ja sitten kun tuli niin myöhä ettei enää ilennyt enempää, niin kuuntelin soundtrackia Spotifystä.
Olen ihan tohkeissani nyt tuosta, harmi kun on yö tulossa niin pitää jo hiljetä.
Kas, Liz oli kirjoittanut tässä välissä viestin... Huu, kuulostaapa uhkaavalta. Pistä ovi lukkoon ettei ainakaan mitään uhkaavaa hiippaile sisään asuntoon.