Siis ne tunnukset ei ollut tänne adminpaneeliin suoraan vaan ne oli annettu fifin arkku.netissä olevaan tilaan ja tiedostonsiirtoon, josta pystyy hallinnoimaan Fifissä olevia tiedostoja ja laittamaan tai poistamaan tiedostoja. Tää foorumihan koostuu kasasta tiedostoja, tiedostokansioita ja kaikkea kivaa koodipaskaa, joita muokkaamalla voi muokata foorumia tai tiedostot poistamalla hävittää kaiken mitä täällä on. Siis pointti oli se, että ne on tärkeät tunnukset tämän foorumin toiminnan kannalta.
//On syytä myös korostaa, että mä en usko, että henkilö, jolle ne tunnukset annettiin, olisi mitenkään syyssä tai pahantahtoinen, tosin nyt kun mä olen riemastunut näin pahasti, saattaa ollakin. Toivottavasti ei. Tää ei ole sun vika!
Tämä on yksin Beelsebuttin yksin tekemän päätöksen aiheuttama kauhistuksen jälkeinen vihastus siitä, ettei noin vaan voida yhteisiä asioita hoitaa. Kiva olisi voida luottaa jatkossa siihen, että ominpäin ei mennä tekemään noin isoja päätöksiä, kun ei edes ollut mikään akuutti tarve. Käsittääkseni.