Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 171943 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #435 : 25-11-2009, 13:31:42 »
Loikkaan aiheesta itsemurhatyylillä. On vaan ihan pakko päästä kertomaan... *repsii*
Minä kun tosiaan feissaan Unicefille ja kiertelen ihmisten ovilla. Satuinpahan tässä sitten törmäämään ovelle, jossa luki nimikyltissä oikein hienoin, vanhanaikaisin kirjaimin: Aro...
Kesti hetken ennen kuin uskalsin soittaa ovikelloa...^^

Mä en olisi uskaltanut soittaa ollenkaan! Toisaalta en olisi voinut vastustaakaan, mutta olisi voinut olla pikkaisen pokassa pitelemistä. Voi kääk oikeasti kuinka kirjat, elokuvat ja nimet voivat vaikuttaakaan.  :D

 ;D ;D Meillä on muuten koulussa sen niminen opettaja ja mullakin hirtti kerran tyhjää, kun luin netistä Ilmoitustaulua ja ilmoituksen oli jättänyt Aro. Vähän aikaa sitä tuijottelin, että mitä ihmettä. Jostain syystä mulla kesti kauan tajuta, että hei, kyseessähän on ihan normaali suomalainen sukunimi!  :D Mä nimittäin pitkään ihmettelin, miksi mun Wordini ei alleviivannut sitä nimeä vaan pelkän Caiuksen, kun kirjoittelin niistä ficciä. Joskus sitä käy tosi hitaalla.  :D Tekisi mieli kirjoittaa uusi Volturificci.

Poissa Kuolonsulka

  • Harvinaisen
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 92
    • Sielunsisarusten kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #436 : 25-11-2009, 22:36:27 »
*reps* Jos sinulla leikkaa hitaasti, niin repäise tästä: minä mietin ihan tosissani, että miten te jo nyt tiedätte siitä leffasta^^ En sitten tippaakaan muistanut, että se on tullut jo...^^
Naura, älä itke.
Ei Kuolema satu, se helpottaa.
Antaudu minulle, tiedä, että kuolet turvassa.
Älä ajattele hampaitani kaulallasi,
taivuta pääsi taaksepäin ja vedä viimeisen kerran henkeä.
Sulje silmäsi, et avaa niitä koskaan.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #437 : 26-11-2009, 12:06:27 »
Väsyttää ja v*tuttaa.

Kyllä se niin on, että hevoseton mies on huoleton mies. Sama pätee kyllä naiseenkin.

Olen valvonut koko edellisen yön kun hevosella oli ähky. Siinä sitä meni yö rattoisasti talutellessa kipeää hevosta pilkkopimeässä ja tihkusateessa. Ja arvatkaapa vaan, mitä Ell veloittaa kun joutuu tulemaan keskellä yötä töihin...

Rahaakin pahempaa on pelko siitä, minkä kuolemantaudin vielä saan tuosta yöstä. Olen yhä toipilaana possulentsun jäljiltä ja yskä ainakin tuntuu pahentuneen vaikkei kuumetta olekaan.


zilah

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic
« Vastaus #438 : 26-11-2009, 12:58:49 »
Voi zilah, tuo kuulostaa kyllä yhdeltä kamalimmista tavoista viettää yönsä! Toivottavasti et nyt hankkinut itsellesi mitään keuhkokuumetta siellä. Ja toivottavasti heppakin tuli taas kuntoon.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #439 : 26-11-2009, 20:04:51 »
Kiitos, Nappeli.

Menen huomenna lääkäriin, mutta en mihinkään arvauskeskukseen vaan yksityiselle erikoislääkärille.  Sen kyllä jo nyt tiedän ettei kaikki ole kunnossa. Kuumetta ei ole onneksi, mutta koko keuhkoputki tuntuu olevan täynnä limaa ja ties mitä törkyä.

Olo ei ole niitä hehkeimpiä, tosiaankaan. Onneksi on sentään valopilkkuna se, että sain pollelle ratsuttajan joka hoitaa liikutukset koko ensi viikon. Tällä hetkellä näyttää siltä, että ähky meni hoidolla ohi,  ja lääkekuuri on vielä päällä silläkin.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #440 : 26-11-2009, 20:56:05 »
Tää sopisi jonnekin vitutusketjuunkin, mutta mulla on nyt kurkku kipeänä ja lisäksi ilmeisesti silmätulehdus tai jotain sellaista. Ja vittumaista ihottumaa ja kädet haavoilla, jotka vaikeuttavat työskentelyä. Eikä rasvat tehoa. Ja lisäksi käsivarsi on nyt jatkuvasti turvoksissa, vaikka käytän tukisukkaa. :P Tahtoo muuttaa mökille tai mihin hyvänsä, missä ei ole kosketuksissa kemikaalien kanssa. Olipa ihanaa viime tai toissakesänä kun oli edes hetken terveet, ärtymättömät kädet, kun ei tuohon tehoa mikään rasvat, mitä olen kokeillut ja tuntuu vaan pahenevan vuosi vuodelta. Pitäisi kai hankkiutua allergiatestiin, mutta näyttäisi siltä, että pahin ärsyttäjä on vesijohtovesi niin mitä sitten pitäisi tehdä - lakata pesemästä käsiä vai?  :P
« Viimeksi muokattu: 26-11-2009, 21:02:00 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic
« Vastaus #441 : 02-12-2009, 12:00:50 »
Liz, tulee vain mieleen, oletko mahdollisesti allerginen niille käsirasvoille, saippuoille ym? Äidilläni puhkesi joitakin vuosia sitten allergia joillekin tietyille ainesosille, joita on miltei kaikissa käsisaippuoissa, shampoissa, rasvoissa (myös lääkerasvoissa) ja ties missä ihme asioissa, yksi niistä on propyleeniglycoli, en muista muita. Hänellä olivat kädet monta vuotta ihan haavoilla ja auki, ennen kuin se ilmeni, ja sitä ennen tosiaan ihmeteltiin miten ne välillä olivat hyvässä kunnossa ja sitten "ilman syytä" yhtäkkiä taas kipeänä. Tuollaisten aineiden välttely on tosi vaikeaa, kun mm. julkisilla paikoilla ei välttämättä lue mitään tuoteselostetta käsisaippuasta ym aineista. Toivottavasti sinullakin selviää jotenkin päin, on tosi kurja jos on kipeä ja se estää myös käsillä työskentelyä.

Minulla on ollut ikävä tätä foorumia ja porukkaa, en tiedä miten sitä ei taas ole kerinnyt täällä paljon nokkaansa näyttää. Pitää yrittää taas aktivoitua. :)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #442 : 03-12-2009, 13:25:18 »
Voi se olla, että olen allerginen käsirasvojen ainesosille, mutta se ei oikein selitä sitä, että se on pahempi vuodenajasta riippuen, kun ei saippuan käyttö lisäänny vuodenajan mukaan. Tietenkin yhteisvaikutus lisääntyy, koska tulee mukaan muutkin ärsytykset.  ::)

Tällä foorumilla saisi olla enemmän elämää.  :P


Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #443 : 04-12-2009, 19:09:30 »
Mä näin jonkun jutun Erja Häkkisestä ja oli aivan pakko kaivaa esille tämä video lehdistötilaisuudesta vuodelta 2000(?), jossa Schumi saavuttaa Sennan ennätyksen voitoissa ja alkaa . Tämä saa tipan linssin vieläkin ja muistan katsoneeni tätä silmät pyöreänä, koska olin jotenkin onnistunut uskomaan siihen, että Schumi on jääkylmä paskiainen tai jotain. :o Mua ärsyttää vieläkin yhtä paljon kuin ennenkin toi haastattelija, ei mahda mitään. Joo, shown on jatkuttava, ymmärrän että sillä on pasmat sekaisin, kun kukaan ei yhtäkkiä sanokaan mitään ja yksi itkee, mutta silti se on ärsyttävä. Ja Häkkinen on tässä niin ihana, että jos en olisi tykännyt siitä jo ennenkin, olisin varmaan tykännyt siitä tämän näkemisen jälkeen.  :D

 
« Viimeksi muokattu: 04-12-2009, 19:17:36 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic
« Vastaus #444 : 08-12-2009, 11:53:27 »
Lainaus
Voi se olla, että olen allerginen käsirasvojen ainesosille, mutta se ei oikein selitä sitä, että se on pahempi vuodenajasta riippuen, kun ei saippuan käyttö lisäänny vuodenajan mukaan.
Vaikuttaahan vuodenaika esim. ilmankosteuteen, minulla ainakin on talviaikaan kuivempi iho kuin muuna aikana. Voi se tietysti olla muutakin, mutta äidin kokemusten perusteella tuli vain kyllä ensimmäisenä mieleen. Kannattaa tutkittaa joka tapauksessa (vaikka oletan kyllä että varmaan on tutkittukin).

Itse asiassa täällä tuntuu kumminkin olevan aika hyvin elämää. :) Jospa sitä vaikka itsekin inspiroituisi... *Odottaa kovasti lomaa!*

Poissa DWW

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 76
  • Idea +2, motivaatio -3
Vs: Off-topic
« Vastaus #445 : 20-12-2009, 22:26:35 »
Ihanaa, kun tulee joulu! Voi olla hyvällä omallatunnolla syyttämättä itseään, vaikka ei olisikaan koko ajan nenä kiinni tenttikirjassa. Teen itseni kanssa uudenvuoden lupauksen tenttiä vähemmän, että pääsen välillä lukemaan kirjoja, joita lukiessa ei tarvitse ajatella aikarajoituksia. :D
Pienet aivot kuluttavat vähän energiaa.

Poissa Kuolonsulka

  • Harvinaisen
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 92
    • Sielunsisarusten kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #446 : 26-12-2009, 01:38:38 »
Kuolettavat lukutypot osa ties mikä...
Taistelussa yksi tapaus tokaisee kaverilleen, että "Leikkaa, älä pistä."
No, minä luen, että "Leikkaa, älä pissaa."

Tämä äänetön sisäänpäin nauraminen vie minut vielä teholle ja sitten onkin kiva selittää lääkäreille...
Naura, älä itke.
Ei Kuolema satu, se helpottaa.
Antaudu minulle, tiedä, että kuolet turvassa.
Älä ajattele hampaitani kaulallasi,
taivuta pääsi taaksepäin ja vedä viimeisen kerran henkeä.
Sulje silmäsi, et avaa niitä koskaan.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #447 : 29-12-2009, 01:20:25 »
AUGH!

Pitäkeehän minulle huomenna peukkuja, ystäväiset. Olen menossa huomenna työhaastatteluun. Tai,  se paikka on jo minun, mutta menen tutustumaan firmaan ja ihmisiin. Jännittää ihan hirveästi!



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #448 : 29-12-2009, 12:25:46 »
Mua kyllä kiinnostaisi tietää, mihin sä oot päätynyt nyt töihin, koska jostain syystä mun kaikki ajatukseni päätyvät jonnekin oudoille radoille.  ;D Mutta tsemppiä joka tapauksessa! :D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic
« Vastaus #449 : 01-01-2010, 19:09:33 »
Juu, tsemppiä ja onnittelut, zilah!

Jes, sain vihdoin aikaiseksi tännekin Fifiin ficcilistaukseni ja jopa julkaistua yhden uuden (vanhan) ficin. :) Ehkä vähän kömpelö kokonaisuus, mutta jospa se kirjoittaminen nyt lähtisi tämän johdosta hyvään alkuun tällä vuodella! :D