Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 171947 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #450 : 02-01-2010, 10:54:13 »
Löysin loistavan, sekä omaan alaani liittyvän lainauksen :D


"Tietoliikenteen ammattilaiseksi tullakseen on oltava pahasti autistinen. Ne joilla se autismi ei ole ihan tarpeeksi syvä päätyy unix-eksperteiksi."


 :D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #451 : 05-01-2010, 00:40:18 »
No niin, nythän mä vasta sain kelloni käännettyä ihan väärin, kun menin yhdeksältä väsyneenä nukkumaan ja heräsin juuri.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #452 : 09-01-2010, 00:25:13 »
Oj, löysin hauskan kirjoitelman: Kuudeskymmenesseistemäs: vaginoita, onko noita?. Tiedossa ronskia kieltä seksistä sen monissa muodoissaan keskittyen naiseuteen ja naisten vehkeisiin. K-18? ;)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Kuolonsulka

  • Harvinaisen
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 92
    • Sielunsisarusten kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #453 : 09-01-2010, 03:16:56 »
Ou jes! Siinä oli asiaa! Pitäisiköhän tulostaa ja alkaa jakaa lentolehtisinä? Tulisi varmaan poltetuksi noitana...
Naura, älä itke.
Ei Kuolema satu, se helpottaa.
Antaudu minulle, tiedä, että kuolet turvassa.
Älä ajattele hampaitani kaulallasi,
taivuta pääsi taaksepäin ja vedä viimeisen kerran henkeä.
Sulje silmäsi, et avaa niitä koskaan.

Sarelon

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #454 : 09-01-2010, 03:55:27 »
No niin, luin Twilightin n. seitsemässä tunnissa ja kävin välissä katsomassa Avatarin. (Kannattaa muuten käydä katsomassa jos on oikeassa mielentilassa, se on oikein hyvä kepeä leffa katsottavaksi kavereiden kanssa, kunhan ei ole kriittisellä päällä. Tarina on äärettömän kulunut, mutta visuaalisesti se on todella hieno ja mun piti pidätellä itseäni, että en kiljunut kannustushuutoja lopputaistelun aikana, kun ne lentoliskot pistivät helikoptereita säpäleiksi.) No joo, anygays, Twilight. Luin sen. Ei tunnu yhtään miltään. Ei se ollut niin kamala kuin olisin odottanut, mutta ei se herättänyt mussa paljon mitään tunteita. Jos Bella olisi jossain vaiheessa potkaissut tyhjää, ei olisi juuri voinut kiinnostaa, mikä on aika varma merkki, että teksti ei ole kovin hyvää, kun kerran hahmot eivät herätä intohimoja mihinkään suuntaan. En onnistunut löytämään siitä niitä juttuja epäterveestä E/B-suhteesta ja epäilyttävästä naiskuvasta, joita siinä sanotaan olevan, mutta ehkä niitä tulee enemmän jatko-osissa, enkä mä jaksa lukea niitä. Kyllä tuon yhden nyt kiinnostuksesta luki, mutta ääh, en mä niitä muita kirjoja jaksa.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic
« Vastaus #455 : 09-01-2010, 19:53:43 »
Uoah, yrittänyttä ei laiteta.  Jälleen kerran iski kipinä tuon vanhan disnifikkifoorumin nostamiseksi takaisin taivaankartalle, kun tuossa rimpsessankanssa hengailtiin. Joten siis päivä on hyvin mennyt päivitellessä Tähteä, vaihdellessa ikärajjoja ja muuta kaameeta.  Argh kirottu se hakkeri joka aikoinana hyökkäsi Fininkin kimppuun.  >:(






// Sori sörkkiminen, mutta muokkasin linkin kuntoon. -Bbuttis
« Viimeksi muokattu: 09-01-2010, 20:47:41 kirjoittanut Beelsebutt »
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Kuolonsulka

  • Harvinaisen
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 92
    • Sielunsisarusten kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #456 : 10-01-2010, 01:42:25 »
Mitä ihmettä Finille oikein silloin tapahtui? Minä olin silloin vähän kuutamolla kaikesta ja putosin kyllä ihan graffavirheeseen siinä kohtaa.
Naura, älä itke.
Ei Kuolema satu, se helpottaa.
Antaudu minulle, tiedä, että kuolet turvassa.
Älä ajattele hampaitani kaulallasi,
taivuta pääsi taaksepäin ja vedä viimeisen kerran henkeä.
Sulje silmäsi, et avaa niitä koskaan.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #457 : 10-01-2010, 02:58:39 »
Se oli juuri sitä aikaa, kun itse marssin Finistä ulos, lopullisesti. Mutta minun tietojeni mukaan tapahtui näin: (saa paremmin tietävä korjata): Joku yli-innokas hakkeri totesi että Fini rikkoi joitakin oleellisia sääntöjä, joita Invisionfree oli foorumeilleen asettanut ja päätti sitten iltapuhteikseen panna koko paikan maan tasalle.

Täytyy sanoa, että itse katselin aika lailla suu auki, kun vasta jättämäni foorumi, varsin elävä ja vilkas vieläpä, katosi yht'äkkiä nettiavaruuteen. Vaikka kuinka olin sitä mieltä, että Fini jääköön,  niin tuollainen oli aika järkyttävää. Syy miksi ylipäänsä lähdin, oli se että koin adminien ja modejen toiminnan kelvottomana. Mutta siltikään en olisi tahtonut kokonaisen foorumin menevän tällaisen vuoksi.


Aika epäreilua minun mielestäni, ainakin niille lukuisille foorumilaisille.



zilah

« Viimeksi muokattu: 10-01-2010, 08:49:24 kirjoittanut zilah »

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic
« Vastaus #458 : 10-01-2010, 12:55:20 »
Khyllä, juuri taisi käydä noin.
Samainen hakkeri löysi myös meidän Tähden joka silloin oli myöskin invisionfreellä. Ja ilmeisesti ilmiantoi meidät tms, koska Tähti poistettiin kerralla, eikä joutunut samanlaisen tuhoamisen ja poistelun kohteeksi kuin Fini.
Ja tähti kun ei ollut läheskään yhtä aktiivinen ja elävä kuin Fini, kärsi ihan hullut tappiot siitä. Tekstit, kirjoittajat ja lukijat hävisi totaalisesti.



Vaginoita -onko noita? herätti varsin hilpeää virnistelyä näin aamusellakin.  :D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Kuolonsulka

  • Harvinaisen
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 92
    • Sielunsisarusten kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #459 : 10-01-2010, 23:03:01 »
Ai kuinka mukavaa... Jotkut jaksavat viilata sitä pilkkua...

Ah. Puhti on ihan finito. Nyt on lähetetty varmaan kymmenen (menin laskuissa sekaisin) työhakemusta ympäriinsä. Ei saata kuin toivoia, että jostain tärppäisi... *peukut ja ukkovarpaat pystyssä*
Naura, älä itke.
Ei Kuolema satu, se helpottaa.
Antaudu minulle, tiedä, että kuolet turvassa.
Älä ajattele hampaitani kaulallasi,
taivuta pääsi taaksepäin ja vedä viimeisen kerran henkeä.
Sulje silmäsi, et avaa niitä koskaan.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #460 : 11-01-2010, 09:59:03 »
Lainaus
En onnistunut löytämään siitä niitä juttuja epäterveestä E/B-suhteesta ja epäilyttävästä naiskuvasta, joita siinä sanotaan olevan, mutta ehkä niitä tulee enemmän jatko-osissa, enkä mä jaksa lukea niitä. Kyllä tuon yhden nyt kiinnostuksesta luki, mutta ääh, en mä niitä muita kirjoja jaksa.

Houkutuksessa se ei vielä kauheasti korostu, mutta kyllä mun mielestä jotain epätervettä on siinä, että Edward on käynyt muutaman kuukauden jo kyylämässä Bellan nukkumista.  ;D En tiedä, mutta jos mulle paljastuisi tuollainen seikka, musta se olisi lähinnä karmivaa ja tietäisin jo siitä, että tyypillä ei ole kaikki kotona. No toki suhde on jo tarkalleen ottaen epäterve siinä kohtaa, että toinen himoitsee toisen verta ihan kirjaimellisestikin, että täytyy siinä jotain itsetuhoista olla jo valmiiksi, mutta sehän vaan korostaa suhteen epäterveyttä.  :D Mutta Houkutus itsessään ei olisi aiheuttanut mitään suurempaa. Oikeastaan se epäterveys korostuu vasta Epäilyksessä niin pahaksi, ettei siltä pystynyt sulkemaan silmiään. Päähenkilöt puolestaan muuttuivat totaalisen ärsyttäviksi Uusikuussa.  ;D
« Viimeksi muokattu: 11-01-2010, 10:00:44 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #461 : 11-01-2010, 11:33:29 »
Houkutuksessa se ei vielä kauheasti korostu, mutta kyllä mun mielestä jotain epätervettä on siinä, että Edward on käynyt muutaman kuukauden jo kyylämässä Bellan nukkumista.  ;D En tiedä, mutta jos mulle paljastuisi tuollainen seikka, musta se olisi lähinnä karmivaa ja tietäisin jo siitä, että tyypillä ei ole kaikki kotona. No toki suhde on jo tarkalleen ottaen epäterve siinä kohtaa, että toinen himoitsee toisen verta ihan kirjaimellisestikin, että täytyy siinä jotain itsetuhoista olla jo valmiiksi, mutta sehän vaan korostaa suhteen epäterveyttä.  :D Mutta Houkutus itsessään ei olisi aiheuttanut mitään suurempaa. Oikeastaan se epäterveys korostuu vasta Epäilyksessä niin pahaksi, ettei siltä pystynyt sulkemaan silmiään. Päähenkilöt puolestaan muuttuivat totaalisen ärsyttäviksi Uusikuussa.  ;D

Ja kaikki räjähtää Aamunkoissa? :)

Mä oon sanonu jo pidemmän aikaa, että ykköskirjan jälkeen on hyvä lopettaa. Seuraava stoppipaikka on .. noh, tietyssä määrin kolmosen jälkeen, mutta melkeen sanosin, että lukee vain ykkösen tai sitten koko sagan. IMHO.

Tuosta on paljon puhuttu, että miten se suhde tuntuu epäterveeltä. No joo, vamppi joka stalkkaa ihmistyttöä ja ihmistyttö, joka rakastuu 2 päivän tuttavuuden jälkeen verenhimoiseen vamppiin. Siinä kärsii L-sanan käyttö inflaatiota. Kuten Liz on monasti sanonut, kyseessä on lähinnä molemminpuoleinen pakkomielle, joka tulevaisuudessa (ja vain ekan kirjan lukeneille: jos suhde jatkuu vielä koko sagan jälkeen ;)) saattaa muuttua tai saattaapi olla muuttumatta joksikin muuksi. Jos ne vaan oppisi puhumaan keskenään  ::)

Mutta kai tässä on haettu sitä "rakkautta ensisilmäyksellä" ja "suunniteltuja toisilleen" ja "kohtalon sanelema suhde" -mentaliteettia, jonka vuoksi mäkin nielen ton suhteen niin helposti alas :D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #462 : 11-01-2010, 11:46:04 »
Lainaus
Mutta kai tässä on haettu sitä "rakkautta ensisilmäyksellä" ja "suunniteltuja toisilleen" ja "kohtalon sanelema suhde" -mentaliteettia, jonka vuoksi mäkin nielen ton suhteen niin helposti alas

Niin se varmaan on ja sitten se on ihan tuskissaan, kun osa lukijoista alkaa analysoimaan sitä vakavasti ja irrottaa fantasian ja sovittaa sitä tosielämään ja vaahtoaa, kun ei se noudatakaan sen lakeja.  ;D No, mä inhoaisin noita hahmoja, vaikkeivät ne noudattaisikaan tosielämän lakeja, koska mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se, että lukee tarinaa, jossa itse kokee että päähenkilöä joko uunotetaan tai muuten vaan kohdellaan väärin ja ala-arvoisesti ja sitten se henkilö vaan ihkuttaa ihanuutta.  ;D Parodia on ainoa poikkeus.

Mä ehkä peilaan tämänkin liian vahvasti tosielämään, koska olen koko ikäni katsellut ongelmallisia ihmissuhteita ja voimattomana vihannut tai ainakin kironnut naisia ja tyttöjä, jotka pitävät itsellään miestä, joka kohtelee heitä kuin paskarättiä. Ja suurimman osan perusteena sille pitämiselle on se, että kun osaa se olla ihanakin.  :D Jos se osaa olla niin ihana ja jos se on niin oikea, niin miksi sitten koko yhteiselo on niin tuskan takana? Siinä on liikaa perversiota mun makuuni! Rakkaustarinoiden suhteen taidan olla kyynikko ja tosikko.  ;D Toisaalta se on se siperia noissa, joka on opettanut, että ei niistä suhteista, jotka on ongelmallisia, tule ikinä oikeasti onnellisia ja vihoviimeinen niitti on aina kuulla sitä samaa laulua, että kyllä se sitten muuttuu kun sitä ja sitä tapahtuu. Ei se enää tee sitä virhettä, kun se kerran sen teki. Siksi otti päähän Edwardin lipevät lupaukset siitä, että hän on oppinut läksynsä. Sanat on halpoja ja osa osaa puhua.  ;D Bella valitsee Edwardin, koska Edward puhuu sanoja, jotka hän haluaa kuulla ja koska hänellä on kivat kylmät lihakset.  Edwardista ja Bellasta ei tule mieleen Romeo ja Julia vaan Matti ja Mervi. ;D ;D No, voihan nekin olla tarkoitettuja toisilleen puukkohippansa kanssa. ;D
« Viimeksi muokattu: 11-01-2010, 12:00:58 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #463 : 11-01-2010, 12:08:35 »
Mä luulen muuten, että tollasia romanttisia alkutaipaleita lukiessa mä en vaan ajattele sitä tulevaisuutta. Mutta mä en ookkaan worst-case-scenario -tyyppinen ;) Mä vaan luen sitä yhtä hetkeä, josta kirjassa/tekstissä kerrotaan ja elän siinä uskossa, että se hetki jatkuu ikuisesti. Mä en nää sitä muuttumista, sitä arjen saapumista. Ehkä tästä johtunee, että mä en ole kykeneväinen terveisiin suhteisiin, koska mulle se suhde on aina sitä ensihuumaa ;D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #464 : 11-01-2010, 13:45:50 »
No joo, mulle sitä realismia on tuonut se, että olen kuullut esimerkiksi äitini sanovan, että isäni oli hänelle se ensirakkaus ja ilmeisesti jopa se ainoa rakkaus. Mun varhaiset muistot siitä ihanaisesta suhteesta on väkivalta (tiskiainesodat, hämärästi muistan myös käynnin sairaalassa kun äidilläni oli joku vamma nilkassa jonkun tappelun jälkeen) ja fyysisen väkivallan pelko, mutta kai se rakkaus sitten tekee sokeaksi ja kaikki itkut sen arvoisiksi. Mun äiti ei esimerkiksi oikeasti kykene ymmärtämään, miksi mä en halua lähteä vanhempieni kanssa minnekään.

Mä en ole kykenevä pitkiin suhteisiin siksi, että en luota kehenkään muuhun kuin itseeni (enkä edes itseeni lol) eikä mun mielestä se edes ole kaunista, jos joku elää vain toisen vuoksi ja tekisi toisen vuoksi mitä vaan.  :P Tai ei sekään, jos molemmat ovat siihen valmiita.
« Viimeksi muokattu: 11-01-2010, 13:50:00 kirjoittanut Lizlego »