Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 171992 kertaa)

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic
« Vastaus #840 : 01-05-2011, 17:21:31 »
Hei kaikki :)

Metalcorebändi August Burns Red tulee Suomeen keikalle kesäkuussa. Heille äänestetään lämppäribändiä, täällä.
Menkää kaikki äänestämään! Ei tarvi kun klikata vaan. Noista kolmesta paras on ehdottomasti Keep The Change, Despair. Ammattimaisella otteella soittavat ja llivekeikat aivan loistavia. Joten äänestäkää heitä!  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #841 : 16-05-2011, 20:36:02 »
... huhuu? Missä kaikki ovat?

Joko työ ootte toipuneet leijonapoikien kultahuumasta, vai odotanko vielä muutaman päivän?  :D



zilah

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic
« Vastaus #842 : 17-05-2011, 00:01:38 »
Minä olen juurikin Tässä, ja se on erittäin huono juttu, koska minun pitäisi olla Pääsykokeisiin-Lukemassa. Ei navigaattori oikein pelittänyt :(

Kirjoitin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni vastineen yleisönosastokirjoitukseen. Kuulostaapa kypsältä, mutta sitä se ei kyllä todellakaan ollut. Vastasin kirjoitukseen, joss kirjoittaja puhui miten hellilettas sentään maailma on vaarallinnen paikka pikkukissoille, ja ne tulisi pitää sisällä. Muutin jokaisen kissa-sanan 'lapseksi'.

Ei sitä julkaista, kun se ei ole yhtään asiatyylinen, mutta mulla oli kyllä erittäin hauskaa sitä kirjoittaessa.

//no voi kettu ne julkaisee sen. Soittivat äsken ja penäsivät oikeita yhteystietoja. Miksei niille muka riittänyt puhelinnumero ja s-postiosoite? Tää vitsi ei oo enää kovin hauska :D
« Viimeksi muokattu: 18-05-2011, 12:39:58 kirjoittanut Lavande »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #843 : 19-05-2011, 23:11:46 »
Hehe.


Klik
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic
« Vastaus #844 : 21-05-2011, 01:05:54 »
Voih, tuo oli oikeastaan aika surullista  :D

Oi ei, mielipidekirjoitukseni oli tänään lehdessä ja se oli hyvin omituinen ja meinasin nauraa katketakseni. Mielipidesivut julkaisevat siis myös mauttomia ja vähän asiattomia kirjoituksia. Tällä alueella ilmestyy kaksi isompaa sanomalehteä ja onneksi mulla oli ees sen verran järkeä, etten kirjoittanut siihen, jossa olen välillä töissä.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic
« Vastaus #845 : 21-05-2011, 09:57:01 »
Mulla on nyt kyllä herännyt suuri mielenkiinto tuohon sinun mielipidekirjoitukseen. Olisi mainiota päästä lukemaan se! Se kuulostaa just mielenkiintoisella tavalla häröltä.  8)

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Off-topic
« Vastaus #846 : 24-05-2011, 02:00:37 »
BÄH BÄH

I'M HERE NAO~ DEAL WITH IT

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #847 : 24-05-2011, 02:07:35 »
Siistiä!!! Sä oot löytänyt tiesi tänne viimeinkin!  ;D Mä en koskaan mainosta tätä foorumia, mut seuraan mielenkiinnolla ketä tänne eksyy esimerkiksi just Finistä. Harva tänne taitaa mistään muualta eksyä.  :D

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Off-topic
« Vastaus #848 : 24-05-2011, 02:16:42 »
Siistiä!!! Sä oot löytänyt tiesi tänne viimeinkin!  ;D Mä en koskaan mainosta tätä foorumia, mut seuraan mielenkiinnolla ketä tänne eksyy esimerkiksi just Finistä. Harva tänne taitaa mistään muualta eksyä.  :D
Lololol mulle mainostettiin tätä irkin kautta ku valitin kuinka paska paikka fini on! ;D Kokeilen että millanen paikka tää on, tuntuu paljon mukavammalta jo nyt.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #849 : 24-05-2011, 02:18:36 »
Tää on hyvä paikka, mutta toivottoman kuollut joten elämä on tervetullutta. Niin kauan kunnes foorumin tila loppuu.  :P Ei se ihan vielä mutta jossain vaiheessa. :D

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Off-topic
« Vastaus #850 : 24-05-2011, 02:21:43 »
Tää on hyvä paikka, mutta toivottoman kuollut joten elämä on tervetullutta. Niin kauan kunnes foorumin tila loppuu.  :P Ei se ihan vielä mutta jossain vaiheessa. :D
Wuuut, no toin puolipron tullessani, eiköhän tänne jotain eloo saada!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #851 : 24-05-2011, 02:28:19 »
Hyvä kun toit, ja johan me saadaan tänne eloa kahdestaankin!  :D Täällä ei muuten ole vähään aikaan kirottukaan Finin menoa, vaikka musta ainakin jossain vaiheessa on tuntunut että tää on ollut vastarintafoorumi tai toisinajattelijafoorumi (missä on propagandisti Gwyn?). Se porukka on varmaan keski-ikäistynyt niin kuin minäkin.  :D

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Off-topic
« Vastaus #852 : 24-05-2011, 02:47:48 »
Kyllä mää saan irkistä muitakin finivastaisia/ei-vastaisia ihmisiä tänne raahattua, ei siinä mitään ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #853 : 24-05-2011, 03:13:44 »
Jos saat mahdollisimman erimielistä porukkaa, niin voidaan saada kovastikin eloa. :D Uaah, kello on jo vartin yli kolme ja päivä valkenee.  :o Tai on jo valjennutkin. Mä en ikinä totu siihen miten nopeasti valoisat ajat koittaa pohjoisilla leveyksillä.  ;D

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Off-topic
« Vastaus #854 : 24-05-2011, 03:26:23 »
Yritän parhaani!! ;D ;D
Joo-o, sekasin on menny täälläkin toi nukkuminen lol. Ehkä joo pitäs mennä nukkumaan että heräiskin joskus. ;D