Ala pelaamaan Liz jotain räiskintäpelejä ja strategianaksuja. Tuo mieheke nollaa niillä päätään tehokkaasti. Tai pelaa Simssiä, sekin toimii ja saa ajan kulumaan nopeasti (tosin ei mitenkään tehokkaasti).
Ja mua nyt alko ärsyttää, kun häät lähenee ja automaattisesti ajattelen kaiken ensin häitten kannalta. Sain viime viikolla kuulla isoveljeni seurustelevan ja melkein ensimmäinen ajatus oli, että hitto, yks vieras lisää. Ja nyt sain kuulla kaverin eronneen ja melkein ensimmäinen ajatus oli, että jees, yksi vieras vähemmän. Kauhean itsekästä ajattelua, mikä ärsyttää mua suunnattomasti. Tosin ehkä voin antaa itelleni anteeksi, että ajattelin kaverin erosta noin kamalasti, koska se oli mulle jo useempaan otteeseen asiaa vuodattanu niin se ei ollu mikään uus uutinen eikä niin ollen tarttenu järkyttyä siitä. Surullinen oon ton puolesta, mutta ehkä noin on ainakin nyt parempi. Ja jos ne on oikeesti tarkotettu toisilleen, niin kyllä ne päätyy vielä yhteen, ja jos ei, niin sitten se tapaa jonkun joka on.