Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 171815 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2514
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1365 : 23-05-2024, 12:01:38 »
Jep. Ja minua se kuumottaa ihan siksi, kun pari vuotta takaperin tämä samq auto hajosi katsastuskonttorille. Siitä sit hinauksella takas korjaamolle. Lasku 1000e kiitos ja näkemiin. 🤯 Sen jälkeen on ollut aina ihan paniikissa sen katsastuksen ajan.


Zilah

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1030
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1366 : 23-05-2024, 20:39:25 »
Auton katsastus onkin kuumottava juttu, joten on oikeasti JES, että se meni läpi! Hienoa!

Skinner on välillä tosi hyvä mutta välillä sille menee läpi helppoja laukauksia ja se voi ratkaista pelin Dallasin eduksi -
Ahaa, siis se on tavallaan epätasainen laadultaan. Kun minusta se on monta kertaa torjunut ja saanut pelastettua maalilta, niin en ole tajunnut, miksi se muka niin huono olisi. Mutta eivätpä ne varmaan niitä maaleja esille laita, joissa vastapuoli on pärjännyt ja omat mokanneet. ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 575
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1367 : 24-05-2024, 12:23:03 »
Upea alku Edmontonilta konferenssifinaaleihin! :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 257
Vs: Jes!
« Vastaus #1368 : 24-05-2024, 16:39:27 »
Parempi alku kuin kaksi vuotta sitten kun hävisivät suoraan neljässä pelissä. Tämä peli oli hyvä ja tasainen. Molemmilla oli paikkoja mutta siis Edmonton oli pelissä mukana eikä ollut silleen täysin tuurivoitto. ;D

LOL pääsin aukomaan mun Dallasia kannattavalle veljelle päätä että miten puolustus petti näin pahasti. ;D
https://youtu.be/67BNxYJDJow?si=KVH1I-v9deyVVDMx

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 137
Vs: Jes!
« Vastaus #1369 : 24-05-2024, 20:49:03 »
Onnea ja menestystä pojille toivon! 🥳🥳🥳❤️

Ja mun tämänpäiväinen JES! Auto meni katsastuksesta läpi, eikä huoltoonkaan mennyt paljoa. Oon nii-in onnellinen! ❤️❤️❤️🥳🥳🥳🥳

Zilah


Jeejeejeejee!!! Tää on iso juttu <3

Oma jes: oon tainnu saada itteni lähtemään vihdoin Facebookista. Helpottunut olo.

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 257
Vs: Jes!
« Vastaus #1370 : 30-05-2024, 11:52:22 »
Iik! Nämä playoffit on ihan liian jännät! Nyt on tilanne voitoissa tasan 2-2! ;D Apua! Mutta ihan oikeasti peli näyttää kivalta ja tasaiselta ja voi käydä ihan miten vaan.  :o :o :o

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1030
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1371 : 30-05-2024, 18:42:25 »
Sehän on huippua, kun on vähän jännitystä pelissä!  ;D

Pojat kasvattaa karvaa ja Lauren sovittelee hääpukuja, nyt on THE PUKU valittu Lontoossa. Jännä nähdä, millainen se on.

Minun JES! on se, että nyt olen selvinnyt viimeisistäkin tämän kevään kouluhommista (kesäkurssi alkaa kuun taitteessa kuin opparin tekokin, mutta se on eri asia  ;) ) ja vielä kun saan viimeiset arvioitavat työhommat käsistäni (toivon mukaan tänä iltana) niin aion kyllä hetken rentoutua!

Toinen JES! on tuo ilmanviilennyspumppu! Olen niin onnellinen, että se tuli toissa kesänä hankittua, vaikka aika arvokasta lystiä olikin. Ulkona ja rappukäytävässä on läkähdyttävä helle, mutta sisällä ihanasti vilpoista.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1030
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1372 : 30-05-2024, 18:46:03 »
Oma jes: oon tainnu saada itteni lähtemään vihdoin Facebookista. Helpottunut olo.
Ai niin, piti myös sanoa että hyvä jos siltä tuntuu, mutta teki kyllä mieli myös kysyä, mikä tekee siitä niin suuren helpotuksen? Onko sen kanssa ollut jotain erityistä ongelmaa?

Minäkään en ole moneen vuoteen juuri Facebookia käyttänyt tai ainakaan itse juuri julkaissut, mutta joissain käsityöryhmissä olen ja joidenkin sukulaisten ja kavereiden kuulumisista pysyy kivasti perillä, kun silloin tällöin katselee.

Minusta tuntuu, että aika moni on sieltä lähtenyt, kun se on mennyt niin huonoksi. En tykkää, kun työnnetään ylimääräistä sisältöä väkisin katsottavaksi ja samalla algoritmi piilottaa ne julkaisut, joita kiinnostaisi nähdä. Ei pitäisi yrittää korjata sellaista, mikä ei ole rikki.

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 137
Vs: Jes!
« Vastaus #1373 : 30-05-2024, 21:35:42 »
Oma jes: oon tainnu saada itteni lähtemään vihdoin Facebookista. Helpottunut olo.
Ai niin, piti myös sanoa että hyvä jos siltä tuntuu, mutta teki kyllä mieli myös kysyä, mikä tekee siitä niin suuren helpotuksen? Onko sen kanssa ollut jotain erityistä ongelmaa?

Minäkään en ole moneen vuoteen juuri Facebookia käyttänyt tai ainakaan itse juuri julkaissut, mutta joissain käsityöryhmissä olen ja joidenkin sukulaisten ja kavereiden kuulumisista pysyy kivasti perillä, kun silloin tällöin katselee.

Minusta tuntuu, että aika moni on sieltä lähtenyt, kun se on mennyt niin huonoksi. En tykkää, kun työnnetään ylimääräistä sisältöä väkisin katsottavaksi ja samalla algoritmi piilottaa ne julkaisut, joita kiinnostaisi nähdä. Ei pitäisi yrittää korjata sellaista, mikä ei ole rikki.

Ryhmät olivat minullakin se syy, miksi siellä niin pitkään jaksoin roikkua. Tuli vaan niin monta kertaa kiusallisia tilanteita, kun luulin olevani hauska ja vastapuolet eivät yhtään ymmärtäneet aivoituksiani. Se tunne, kun hakkaa päätään seinään eikä kommunikointi onnistu, sai lopulta kyseenalaistamaan koko homman järkevyyden. Että mitäpä sitä höpöttämään, jos lopputuloksena saa vain kusipään maineen. Kaverien kanssa pystyy viestimään onneksi muutenkin.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1030
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1374 : 30-05-2024, 22:19:18 »
No tuo on kyllä ihan totta, että läheisten kanssa voi pitää yhteyttä muutenkin. Lisäksi siellä FB-ryhmissä huomaa, että aika monilla on ikävä asenne. Olen ottanut sellaisen linjauksen, että noilla laajemmilla netin palstoilla tai ryhmissä en juuri kommentoi, tai jos kommentoin niin vain jotain ystävällistä. (On se nyt hullua, että joidenkin on pakko käydä vaikka neuleryhmässä kommentoimassa, että toisen eka neuloma villasukka on ruman värinen, tai jotain vastaavaa... ::) )

Näillä tutuilla foorumeilla on kiva höpötellä, kun suunnilleen tuntee porukan.

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 137
Vs: Jes!
« Vastaus #1375 : 30-05-2024, 23:18:30 »
Näillä tutuilla foorumeilla on kiva höpötellä, kun suunnilleen tuntee porukan.

Niinpä! Täytyy myöntää, että nämä livenä tavatut ihmiset jotka periaatteessa ovat tuttuja, ovat juuri niitä joiden kanssa pitää olla kieli keskellä suuta. FB-ryhmissä älysin olla hissuksiin, mutta ei sitä tuttujen ja puolituttujen kanssa oikein jaksaisi sensuroida kaikkea mitä sylki suuhun toisi. Kuvista en edes aloita, on niin älyttömiä juttuja tapahtunut... Parempi touhottaa menemään turvallisemmassa seurassa. Niinku ny täällä sitten  8)

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 257
Vs: Jes!
« Vastaus #1376 : 30-05-2024, 23:43:11 »
Mä en juuri aktiivisesti facebookia käytä enkä varsinkaan yritä siellä tai muuallakaan olla hauska mutta muutamat kissayhteisöt paskat puujalkavitsit on kivat yhteisöt lukea. ;D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 257
Vs: Jes!
« Vastaus #1377 : 02-06-2024, 12:50:44 »
Jes! Florida Panthers on toinen Stanley cup-finalisteista.  ;D Mä halusinkin sitä että Panthers voittaa mut nyt on sitten lätkäficcien lukijan ja kirjoittajan näkökulmasta paha mahdollisuus sille että jos Oilers voittaa, ei räjähdäkään käsiin Connor/Leon-ficit vaan Matthew/Leon-ficit. ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2514
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1378 : 02-06-2024, 22:10:33 »
No mut nyt on sit kaksi hyvää voittajaehdokasta, eikä harmita voitti sitten kumpi tahansa.  ;D

Ja tämän päivän, tai pikemminkin, viime viikkoina alkanut Jes! Töissä sujuu hyvin, ja jatkoa on luvassa ainakin kesän yli. Kukapa tietää, ehkä pidempäänkin! <3  ;D


zilah

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 137
Vs: Jes!
« Vastaus #1379 : 02-06-2024, 23:37:05 »
Älytöntä mutta hauskaa. Tekoäly Udio tekee jo aikamoista jälkeä. https://www.udio.com/