Dallas Stars on tasaisempi ja niin sanotusti leveämpi joukkue LOL. Siinä ne luultavasti voittaa, samoin luultavasti maalivahtipelissä. Toki suomalaiset asiantuntijat saattaa olla Dallasiin kallellaan senkin takia, että siellä pelaa suomalaisia tärkeissä avainrooleissa (Heiskanen. Lindell, Hintz ja ketä nyt vielä) ja ne on pelaajia, mitä suomalaiset asiantuntijatkin seuraa ehkä enemmän kuin oikeasti Edmontonin pelejä (siellä ei ole nyt yhtään suomalaista, harmi). Sen verran mitä itse olen seurannut Dallasia niin mua pelottaa, koska niillä ei ole oikein mitään heikkouksia kun taas Edmonton on selvästi parempi hyökkäyssuuntaan. Näköjään kauden aikana Dallas voitti 2 peliä Edmontonia vastaan, Edmonton yhden, mutta en tiedä missä vaiheessa kautta noi pelit oli. Edmontonilla oli se pitkä tappioputki alussa ja sitten voittoputki.
Tuossa voi käydä miten vaan.
Haha, vai olisi Connor ollut sen tyyppinen, mihin Pahatar olisi ihastunut nuorempana.
Mä yritin miettiä tätä omalta kannalta ja verrata pelaajia että kuka olisi sitä tyyppiä, mihin mä olisin nuorena ihastunut, mutta en kyllä tiedä.
Oon yrittänyt keksiä mitä yhteistä on Saku Koivulla, Joe Sakicilla, Pavel Burella ja Luc Robitaillella, koska sen mitä olen nähnyt videoita niistä vanhempiana, olen tunnistanut vetovoiman toimivan yhä, mutta en kyllä keksi.
Nykypelaajat on niin lapsia.
// En tiedä oikein mikä mua pelaajissa ja miehissä yleensä viehättää, koska nykyisin sanoisin että tykkään kun pelaaja on pieni ja kiukkuinen ja mies nörtti, mutta tuon listani pelaajista ei voi sanoa, että olisivat yksikään olleet erityisen kiukkuisia eikä kai oikein nörttejäkään.
Sanoin jo Fiorellalle, että Leon on mun hengenheimolainen, mutta jouduin miettimään uusiksi ja toteamaan, että nuori minäni olisi luultavasti inhonnut sitä.
//Ai niin ehkä se olisi sitten Fiorellan mainitsema Zach Hyman, mutta Zach Hyman on nykyisestä vanhasta minustakin aivan ihana ja tämä parin vuoden takainen haastattelu Ben Stelterin kanssa on mun suosikkini.
https://www.youtube.com/watch?v=HfKlI6h8IU8