Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 172265 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2515
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1350 : 05-05-2024, 20:27:03 »
Aiettä kun pojat ovat söpöjä! <3


zilah

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2515
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1351 : 08-05-2024, 20:33:54 »
Spämmiä, mutta nyt on pakko! ❤️🤩

Tuntuu kuin joulu ja juhannus olisi yhtäaikaa! Raskaan kevään jälkeen tuli tänään todellinen yllätys. Mun viimekesäisen työpaikan kauppias soitti ja kysyi, pääsisinkö kesäksi töihin. Ei oo koskaan ennen töihin kotoa kysytty, mutta kaipa oon jotakin tehnyt oikein. Oon niin onnellinen! ❤️


Zilah

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 263
Vs: Jes!
« Vastaus #1352 : 08-05-2024, 21:39:41 »
Jos kotiin soitetaan että tuletko töihin, sun täytyy olla tosi hyvässä suosiossa. ;D Mutta tarina ei kerro että otitko työn vastaan. ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2515
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1353 : 08-05-2024, 22:23:11 »
No en sentään niin hölömö oo, et sanoisin ei.  ;D.  Maanantaina aletaan! <3


zilah

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1036
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1354 : 08-05-2024, 23:33:46 »
Jes, todellakin! Huippua, zilah! <3

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 263
Vs: Jes!
« Vastaus #1355 : 09-05-2024, 21:07:27 »
Jes! Reissun päälle vaikka vain lyhyesti! Oon ihan täpinöissäni vaikka perse vähän on jo puutunut!  ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 576
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1356 : 21-05-2024, 08:12:34 »
ONNEA EDMONTON! :D Ei muuta kuin finaalia kohti.

Voi kun ne nyt tällä kertaa onnistuisivat toteuttamaan suuren unelman. :D Joka tapauksessa jo neljän parhaan joukossa oleminen on ihan loistavaa. :)
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1036
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1357 : 21-05-2024, 22:53:56 »
Niinpä! Hieno saavutus pojilta! :D Tosin urheilijat ovat sellaisia nirppanokkia, että kaikki muu kuin voitto on olevinaan huonosti mennyttä, niin katsotaan nyt, ovatko ihan pettyneitä, jos ei tule sitä päävoittoa...

En toisaalta ihmettelisi, vaikka voittaisivatkin. Minusta Edmontonilla on mennyt tänä vuonna paremmin kuin aiemmin.

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 263
Vs: Jes!
« Vastaus #1358 : 22-05-2024, 07:42:56 »
Jes!

Oli kyllä tässä viime pelissä pelko perseessä että miten käy. Varsinkin kun nuo joukkueet voittivat vuorotellen tähän asti.

Jännitys tiivistyy entisestään! Miten tässä käy? Dallas Stars on paha vastus. Ne pystyy puolustamaan ja tekemään maaleja ja niillä on hyvä maalivahti. Huu! En tiedä miten tämän jännityksen kestää.  ;D ;D

Kevyempänä huomiona mua naurattaa Connorin kasvattama karvamäärä. ;D

https://youtu.be/mds3zV3ZREE?si=MQY07Je5ojeE56qc

Ja äänikin on jo mennyt.  ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 576
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1359 : 22-05-2024, 11:59:04 »
Ihana video! :D Connor oli kyllä helpottuneen oloinen, ja syystä. Nyt ei ollut happamuudesta tietoakaan, vaikka haastattelutilanteet ovat aiemmin olleet välillä vaikeita. On varmaan huutanut äänensä käheäksi pelien aikana.;D

Onko tuo parran kasvatus joku pudotuspelijuttu? ;D Connor ei ole mikään perinteisen komea, mutta minusta se on omalla tavallaan hirveän söpö, siis silloin kun on ajanut partansa. :D Juuri sen tyyppinen kaveri, johon olisin itse nuorena ihastunut. :D

Vaikka en samalla tavalla seuraakaan jääkiekkoa, minuakin hirvittää tuleva pelisarja. :( Toivoisin niin kovasti Edmontonille voittoa, mutta onko se joukkueen ailahtelevaisuus kuitenkin liian suuri kompastuskivi? Kun ollaan näin pitkällä pudotuspeleissä, ja vastus on kova. Tuntuu, että Edmonton pystyy voittamaan hyvänä päivänä kenet tahansa, mutta sitten vastaavasti häviää huonona päivänä kenelle tahansa. Luin yhdeltä sivustolta joidenkin suomalaisten ns. asiantuntijoiden veikkauksia tähän sarjaan, niin yksikään ei uskonut Edmontonin voittoon. :(
« Viimeksi muokattu: 22-05-2024, 12:07:00 kirjoittanut Pahatar »
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 263
Vs: Jes!
« Vastaus #1360 : 22-05-2024, 19:29:49 »
Dallas Stars on tasaisempi ja niin sanotusti leveämpi joukkue LOL. Siinä ne luultavasti voittaa, samoin luultavasti maalivahtipelissä. Toki suomalaiset asiantuntijat saattaa olla Dallasiin kallellaan senkin takia, että siellä pelaa suomalaisia tärkeissä avainrooleissa (Heiskanen. Lindell, Hintz ja ketä nyt vielä) ja ne on pelaajia, mitä suomalaiset asiantuntijatkin seuraa ehkä enemmän kuin oikeasti Edmontonin pelejä (siellä ei ole nyt yhtään suomalaista, harmi). Sen verran mitä itse olen seurannut Dallasia niin mua pelottaa, koska niillä ei ole oikein mitään heikkouksia kun taas Edmonton on selvästi parempi hyökkäyssuuntaan. Näköjään kauden aikana Dallas voitti 2 peliä Edmontonia vastaan, Edmonton yhden, mutta en tiedä missä vaiheessa kautta noi pelit oli. Edmontonilla oli se pitkä tappioputki alussa ja sitten voittoputki.  ;D Tuossa voi käydä miten vaan.

Haha, vai olisi Connor ollut sen tyyppinen, mihin Pahatar olisi ihastunut nuorempana.  ;D Mä yritin miettiä tätä omalta kannalta ja verrata pelaajia että kuka olisi sitä tyyppiä, mihin mä olisin nuorena ihastunut, mutta en kyllä tiedä. :P Oon yrittänyt keksiä mitä yhteistä on Saku Koivulla, Joe Sakicilla, Pavel Burella ja Luc Robitaillella, koska sen mitä olen nähnyt videoita niistä vanhempiana, olen tunnistanut vetovoiman toimivan yhä, mutta en kyllä keksi. ::) Nykypelaajat on niin lapsia.  ;D

// En tiedä oikein mikä mua pelaajissa ja miehissä yleensä viehättää, koska nykyisin sanoisin että tykkään kun pelaaja on pieni ja kiukkuinen ja mies nörtti, mutta tuon listani pelaajista ei voi sanoa, että olisivat yksikään olleet erityisen kiukkuisia eikä kai oikein nörttejäkään.  ;D Sanoin jo Fiorellalle, että Leon on mun hengenheimolainen, mutta jouduin miettimään uusiksi ja toteamaan, että nuori minäni olisi luultavasti inhonnut sitä. ;D

//Ai niin ehkä se olisi sitten Fiorellan mainitsema Zach Hyman, mutta Zach Hyman on nykyisestä vanhasta minustakin aivan ihana ja tämä parin vuoden takainen haastattelu Ben Stelterin kanssa on mun suosikkini. :D

https://www.youtube.com/watch?v=HfKlI6h8IU8
« Viimeksi muokattu: 22-05-2024, 19:49:10 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1036
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1361 : 22-05-2024, 19:37:18 »
Ainakin kommenttikentissä ihmiset valittaa Skinnerin huonoudesta maalivahtina, vaikka minun nähdäkseni se on kelpo maalivahti?

Connor ei kyllä olisi ollut minun tyyppiäni, vaikka onkin sellainen hönöllä tavalla söpö (no, Lauren ainakin tykkää, myös karvaisena! ;D ) niin noista varmaan nössöilevä Leon olisi voinut olla lähempänä minun makua, vaikka olisikin ollut minulle montakymmentä senttiä liian pitkä. Luulen, että Oilersin kiltin ja symppiksen näköiset hymypojat Zach Hyman ja juurikin tuo Stuart Skinner olisi osuneet paremmin minun tykkäämiseen. ;D

Aika kiva ajatella, jos joko suomalaisten joukkue tai meidän pojat voittaisi.

Lainaus
Onko tuo parran kasvatus joku pudotuspelijuttu? ;D
Ilmeisesti se on joku niiden taikauskojuttu, että jos leikkaa karvansa kesken pelikauden niin peli on menetetty. Hassut! ;D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 263
Vs: Jes!
« Vastaus #1362 : 23-05-2024, 09:50:06 »
Joo, karvojen kasvattaminen kuuluu playoffeihin. ;D Edmontonilla on ollut ikuisuuden ajan ongelmia maalivahtipelin kanssa. Skinner on välillä tosi hyvä mutta välillä sille menee läpi helppoja laukauksia ja se voi ratkaista pelin Dallasin eduksi mut ylipäätään Dallasilla vaikuttaisi olevan tasaisempi joukkue - vähemmän tähtiä mutta enemmän tekijöitä. Se hyvä puoli jo nyt on että finaalissa tulee olemaan ainakin yksi suomalainen joka tapauksessa. Florida voitti ekan pelin New York Rangersia vastaan. Toivottavasti Florida etenee taas finaaliin.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2515
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1363 : 23-05-2024, 11:46:07 »
Onnea ja menestystä pojille toivon! 🥳🥳🥳❤️

Ja mun tämänpäiväinen JES! Auto meni katsastuksesta läpi, eikä huoltoonkaan mennyt paljoa. Oon nii-in onnellinen! ❤️❤️❤️🥳🥳🥳🥳

Zilah

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 263
Vs: Jes!
« Vastaus #1364 : 23-05-2024, 11:53:22 »
Sitä sietää juhlistaa! Aina kuumottava paikka, mutta hyvä että meni läpi! :D