Jeejee, kandi on nyt aika pitkälti ohi! Eilen mulla oli semmassa sen esittely, sain oikein hyvää palautetta, nyt pitää enää korjata parit typot (joista eka kansilehdellä
) ja sitten mun ei enää tarvitse koskea siihen metrin kepilläkään. Olo on aika perkeleen vapautunut, voin vaan kuvitella, miltä gradun tekijöistä tuntuu vastaavassa tilanteessa.
Lisäksi vaatetilaukseni nettikaupasta on kuulemm pakattu ja odottaa vaan postitusta, voin sitä ensi viikoksi sitten odotella, ja olen nyt kulkenut about viikon ihanassa musa-eurofiassa, koska otin itseäni niskasta kiinni ja oikein etsimällä etsin uutta musiikkia kuunneltavaksi. Aika helpolla löytyi kolme(!) kiinnostavaa artistia, näissä riittää hehkutettavaa vielä pitkäksi aikaa.
Lataa youtube -toiminto on kyllä jotain maailman parasta. Ensi palkasta voisi sitten tukea artisteja sen verran, että ostaisi jonkun levykäisenkin, tuolla yhdellä oli kans ihan mukavannäköisiä paitojakin. En sinänsä ole mitään bändipaita-tyyppiä, mutta sellaiset siistit artistin nimellä/logolla varustetut naisten mallin paidat on kyllä makuuni. Sisko osti taannoin mulle sellaisen lahjaksi, moisia voisi päälleni eksyä useamminkin. Kesäkin tulossa...