Mä puolestaan olen kiertänyt ton postaamalla anonyymisti. Mulle tuo kynnystä kauheesti omalla nikillä postaaminen ja kun muistetaan, että mulle kirjoittaminen = postaaminen, niin....
Haah, hyvä tietää, että joku ihan oikeasti tekeekin tätä! Tai on tehnyt, whatever, välillä meinaan sitä miettii, pitäisikö kokeilla tätä ihan sen tähden, että voisi saada jotain keskeneräisiä tekstejä valmiiksi, jos ei laadulla olisi niin väliä... Toisaalta en varmaan raaskisi kuitenkaan postata toisella nimimerkillä mitään, koska jos myöhemmin iskisi joku hyvä inspis fiksata ko. teksti paremmaksi, ei sitä enää voisikaan julkaista
Toisaalta kyllä olisi ihan jännää koettaa, miten ajatus alter egolla postaamisesta vaikuttaisi siihen tekstin tuottamiseen sekä koko tuotokseen asennoitumiseen...
Suoraan viestikenttään kirjoittaminen kuulostaa hankalalta -- olen tottunut hakkaamaan ctrl+S:ää vähintään kerran minuutissa, välillä tulee näpsäistyä sitä ihan foorumi-keskusteluakin kirjoittaessa... Mutta sain kuitenkin eilen n. 500 sanaa kirjoitettua, tästä se taas lähtee jee! Jos tänään irtoaisi sen verran, että raakileversio ficistä saisi saman verran lisää, niin olisi todella pop.