Mä olen varmaan masentunut. Mua ei huvita oikein mikään ja jos joku huvittaakin, se lakkaa kyllä nopeasti. Just vietin muutaman tunnin sukuloimassa ja itkin kun tulin kotiin, koska kuulin että vietän sukuloiden myös ylihuomisen. Se tuntuu liialta.
Ahdistaa tavoitteet, joita asetin joulukuulle, niistä ei vähäisimpänä Kalunterin jokaisen luukun kommentoiminen tai ainakin lukeminen. Nyt oon löytänyt itsestäni kummallisen blokin, joka estää tän tavoitteen. Mikä kumma se on, kun voin hyvin kuvitella lukevani, jopa kirjoittavani, vaikkapa Lucius/Dracoa, Fred/Georgea, Ginny/Billiä, Padma/Parvatia, Bellatrix/Narcissaa, ihan sama. Vasta (eli parin kk sisään) luin jopa James/Harryn (AU) ja se oli yllättävän hyvä. Voin kuvitella lukevani/kirjoittavani myös vaikkapa Sherlock/Mycroftia, mutta kun mennään Supernaturaliin, niin tulee niin tautinen blokki, ETTEN VOI EDES LUKEA! Tsiisas. Mä olen
aina kyennyt lukemaan
mitä tahansa! Tää ei oo reilua
Yks suosikkikirjoittajistani on kuitenkin näköjään melkein siirtynyt ton parituksen pariin enkä mä voi lukea mitään.
Tää kuulostaa niin kornilta "ääneen sanottuna" eli siis kirjoitettuna, mutta ongelma on todellinen. Se vaivaa mua aivan sikana.
Huoh. Ja väsyttää kans, oon nukkunut huonosti, johtuu varmaan siitä kun istun päivät yksin kotona tehden ei-mitään.
Oon epäsosiaalinen enkä harrasta enää edes virtuaalisia keskusteluja.
Onneksi saan olla joulun kotona. Sentään jokin hopeareunus <3
[/nillitys]
(carry on my wayward sons & daughters)
//siirtynyt ton parituksen pariin
Niin siis Sam/Dean
pex, onneksi mun sukulaiset ei välitä <3 ...ja te ootte mun läheisiä, joten teille mä just kerroin. That's that.