Hyvää synttäriä Potterin Hartsalle!
Ah tätä autuutta! Sain vihdoinkin arkielämäni takaisin itelleni. Meillä oli vierahia kylässä perjantaista tiistaihin. Ensin oli mun sisko seurana viikonlopun, kun mies oli viettämässä poikien peliviikonloppua ja me kateltiin siskon kanssa Angel-putkea. Sitten kun sain miehekkeeni takaisin, niin sen sisko ja siskonsa poikaystävä tuli meille. Alko pikkusen meillä molemmilla maanantai-iltana jo kypsyttää, kun oltiin niin väsyjä ja oltaisiin vaan haluttu olla kahdestaan ja tehdä omia juttuja. Mutta eilen lähtivät nekin jo ja oli kyllä ihan mukavaa, että kävivät kylässä. Mutta oon kyllä niin onnellinen, että nyt voin ihan rauhassa levitellä ympäriinsä mun käsityöjuttuja ja tuusailla mitä haluan, ja mikä parasta! Hengailla vaikka alusvaatteisillani jos haluan! :'D
Sain vihdoin saumurin käyttööni<3 Mutta nyt tajusin, ettei mulla edelleenkään ole kaksoisneulaa ompelukoneeseen, kun unohdan aina ostaa sen. Annoin miehekkeelle vaikean tehtävän hakea mulle sellasen kun tulee töistä. Saa nähä mitä se tuo mukanaan :'D