Kaveri alotti joulukorttien teon viime sunnuntaina :'DD Mullakin on kyllä ollu taas jo pitkään joulufiilikset, mutta toisaalta mulla nyt onkin hyvä syy yrittää saada joulujutut ajoissa tehtyä, kun ei yhtään tiedä miten paljon on aikaa ja jaksamista sitten oikeasti joulukuun alkupuolella. Viime vuonna löysin jouluihmisen itsestäni, kun vietettiin miehen kanssa ensimmäistä joulua yhdessä, niin oli kiva koristella koti. Aiemmin ollaan oltu aina molemmat omien vanhempien luona, niin on tuntunut vähän turhalta nähdä vaivaa. Onneksi en kuitenkaan ole mikään niin yli-innokas, että panostaisin hillittömästi lahjoihin ja stressaisin niistä, kun mulle lahjat ei ole mitenkään se oleellinen osa joulua vaan se tunnelma ja yhteinen aika, mitä voi viettää perheen kanssa. Nyt etenkin, kun meille on se pieni lahja toivottavasti jo tullut ennen joulua (paitsi jos menen yliaikaa, jolloin vietän mun tuurillani jouluni synnärillä. Etenkin, kun joskus kolme vuotta sitten näin unta, missä oon viimeisilläni raskaana juuri jouluna ja mun ja miehen nimet pohjautuu vielä Joosefiin ja Mariaan
)
Mulla on kyllä niin omat huvitukset, kun saatan tuijottaa vaan mahaani ja hajoilla itekseni kun se aaltoilee ja hyppii kun tuo leikkii siellä pomppulinnaa ja vetelee kärrynpyöriä. Hurjaa ajatella, että laskettuun aikaan on enää vähän reilu pari kuukautta, kun vastahan mä vollotin kun tikussa olikin kaksi viivaa yhden sijasta.
Chuuko Ei se viikko onneks niin paha oo. Meillä remppasivat on yläkerran kämpän kylppärin ihan uuteen uskoon ennen kuin myivät sen asunnon ja ne veti lattiaa myöten kaiken uusiksi. Ainoo vaan, että ne veti sinne uudet sementit tai jotkut lattiaan oikein kosteen kelin aikoihin, joten sillä kesti hyyyyyyyvin kauan kuivua. Kuukauden remppa kesti loppujen lopuksi joku lähemmäs kolme kuukautta. Toki noi ei asunu siellä sillon, mutta mulla meni hermot siihen poraamiseen ja muuhun kolinaan mitä kuuntelin koko sen ajan
Ja tosiaan, kuten bbuttis sano niin onhan se nyt sitten aivan huippua, kun on rempattu kylppäri.