Noi kirjotusvirheet on niin kaksinaisia. Tai siis niistä voi olla niin montaa mieltä. Mä toivoisin ehdottomasti, että mun tekstissä oleva kirjoitusvirhe bongattaisiin ja kerrottaisiin mulle, että voisin korjata sen. Ei se siitä tekstistä sinänsä huonompaa tee, jos siellä on joku kirjain väärä, mutta
mun mielestä on kauhistus, jos
mun tekstissä on kirjoitusvirhe
Tietysti tässä oletan, että se virhe mainitaan, että sen löytää. Se ei paljoa auta, tosiaan, jos sanoo, että "oli pari kirjoitusvirhettä, en jaksa niitä nyt etsiä". Tai no ehkä se auttaa, mutta voi olla ettei autakaan.
Itse varon nykyisellään mainitsemasta kirjoitusvirheistä, koska oon tajunnut, että suurin osa kirjoittajista ei ole kuin minä. Tai jos bongailenkin joitain virheitä, ilmoittelen niistä mieluummin yksärillä tai henkkoht (jos on irl-kaveri) kuin siihen kommenttiin. Mutta aina varovaisesti, koska tosiaan jotkut ottaa nokkiinsa niiden virheiden ilmoittelusta ja jos ne virheet ei niitä häiritse, niin miksi niiden pitäisi minuakaan häiritä?
Vaan kyllä, erilaisia olemme me, joten pitäisi puolin ja toisin löytyä sitä suvaitsevaisuutta. Kyllähän se toisaalta ottaa pattiin, kun vuosi vuoden jälkeen törmää samoihin ärsyttävyyksiin ficcimaailmassa(kin)