Jaha, englanniksi kirjoittaminen ei nähtävästi ole todellakaan minkään luokan anomalia :-D
Itse kirjoitan englanniksi lukijakunnan lisäksi myös osittain siksi, että suomeksi kirjoittaessa päädyn ylikritisoimaan omaa tekstiä. Jos kattoo jotain (niitä harvoja) suomenkielisiä julkaistuja tekstejäni, niin ne ovat välillä aika ylityöstettyjä. Ja mun itsekritiikki on oikeasti aivan kauhea. En tosin tiedä osaisiko sitä kirjoittaa järkevämmin ficcejä suomeksi, kun en ole kokeillut... Pelkään että ei, ainakaan jos ois mitään 2K sanaa pitempää.
Tavallaan best of both worlds kun kirjoitan englanniksi (pidäkkeetöntä ja kritiikitöntä) ja editoin ja sitten käännän ainakin pätkiä suomeksi (emotionaalinen kontakti tekstiin). Onneksi on aika vähän tullut vielä vastaan mitään mikä olisi hirveästi hävettänyt kun sen kääntää, pikemminkin olen saattanut välillä ajatella, että mähän kirjoitan tällä tavoin parempaa suomeakin... :-P
Mä oon ajan myötä oppinut arvostamaan niitä "lolz plx n00b" kommenttejakin koska täysin huomiotta jääminen sattuu pahemmin kuin tommoiset. Jos tulee lol-kommentteja niin yleensä sit tulee muitakin. Mut varmaan tääkin aika yksilöllistä.
Ja oot muuten Zilah aika sissi :-O Muistan kyllä lukeneeni jonkun sun Master & Commander -ficin mutta siitä on jo aikaa ja olin paha, en kommentoinut. En enää yhtään muista että minkä ja missä... Finissä taisi olla?
*kröhöm* Mitä saitteja on loftis, kristallimaailma ja kops..?