Millos ne ölymppiaaalaiset loppuu? Mulla ei oo mitään sitä vastaan, että porukka hehkuttaa omaa innostustaan, mutta aikataulusta ois kiva tietää sen verran, että osaa suhtautua paremmin. Vielä viikko? Kaksi?
Ei ne vielä, vastahan ne alkoi!
Ja vittu, kun vituttaa. Taas siis olympia-asiaa ja kuinkas muuten kuin lätkää...
Mä olen ollut koko päivän aivan Leijona-huumassa ja laskeskellut päässäni tilastoja kuinka suuret mahdollisuudet Suomella on jääkiekkokultaan ja hittosoikoon, kaikkien mun keräämien tietojen nojalla tämän aamun 5-0 pelin Saksaa vastaan olisi pitänyt kohottaa Suomi jo kaikkien silmissä yhdeksi ennakkosuosikeista. Sitten menin, onneton, lukemaan ihmisten kommentteja ylen sivuille ja reväytin pällini täysin. Mikä helvetti suomalaisia oikein vaivaa? Siellä porukka ihan tosissaan oli sitä mieltä, ettei meillä ole tarpeeksi hyvä joukkue, ettei meillä ole tarpeeksi kovia nimiä ja että isot jääkiekkomaat tulee ja pesee meidät täysin, ettei Selänteen piste-ennätyksellä ole mitään virkaa ja joutais koko äijä jo eläkkeelle ja että kaikki voitot tuli vain tuurilla ja että mitä tuota nyt vielä lohko-otteluista edes välittämään, että mahdollisesti päästään sijoitukselle 5.-8. koko olympialaisissa. Ei hemmetin hemmetti, mistä noita oikein sikiää? Varmaan nuo onnessaan sitten juhlii, jos joku Venäjä voittaa, että mitä me sanottiin, ei oo Suomella mahiksia. Onko ihmiset oikeesti noin sokeita? Onko ne joka maassa? Aatteleeko venäläisetkin, että mitä paskaa meidän Ovetshkinistä, kun Suomella on Selänne ja Ruudut ja Koivut ja Hagman, että ei meillä oo mitään mahkuja niitä vastaan? Tajuaako suomalaiset ollenkaan, että ihan samalla tavalla kuin meitä pelottaa muiden maiden huippupelaajat, nuo meidän ykköstykit herättää taatusti samaa kauhua muissa maissa? Pitääkö sen olla aina niin, ettei kukaan ole profeetta omalla maallaan.
Enhän minä fanaattinen ole, tai mitään, en suinkaan.