KETTU!!!!
Hommasin eilen oikeen asennusporukan (eli siis käytännössä kaveriporukka, josta joku painelee nappeja välistä, muut vaan hengaa) laittaan koneelleni win7, vihdoin ja viimein. No, kaikki meni ok, vaikka passua laittaessa jouduinki sanoon sen passun ehkä neljätoista kertaa, ennen kuin "asentaja" ymmärsi mitä tarkotan... tai näin luulin.
Noh, sakki lähti aikanaan, mä aloin viilaan uutta käyttistä, tuskailin uusien mesehymiöiden kanssa, kettuunnuin syvästi, kun lempparipeli ei toiminutkaan ja sitten kun toimi, niin toimi huonosti. Sai kuiten avitki näkymään ja kaikkee, menin nukkumaan (ajoissa, huom!)....
Aamukahvin kera saavun koneelle ja mietin, että jatkanpa aamutraditiota ja pelaan lempparipeliäni kahvitellessa, niin EIKÖS KETTU PASSU OLE VÄÄRÄ!!! Okei, okei, syy on osittain omani, tai oikeestaan kokonaan omani, ei pitäis koskaan antaa kenenkään muun vaihtaa omaa passuaan, ihan vaan siksi, että ittelle jää sormimuistiin edes se uus passu. Ja siis kyseessä on se passu, joka on tällä vanhallakin koneella (jota en oo 1,5v edes avannut, mutta nyt oli pakko), joten ihan varmasti itte tiedän, mikä se on ja miten se kirjotetaan. Vaan eipä uusi käyttis hyväksy passuani -> asentaja on kirjoittanut sen toisin kuin minä itse. Kyllä, kokeilin jo capseilla ja ilman, tuplakonsonanttia lyhentäen, muilla vokaaleilla, muilla numeroilla, ilman numeroita.... Kylläpä nyt ketuttaa!!
Lisäharmina se, että mulla on xp asennuslevy ulkoisella kovolla, mikä on sinällään kivaa paitsi että mulla on ainoastaan yks optinen asema ja se on uudessa koneessa. Vanhassa ei siis oo optista asemaa, vaikka ulkoisen kovon tähän saankin kiinni. Eli mun täytyis käytännössä siirtää rautaa uudesta koneesta vanhaan koneeseen, polttaa siellä asennuslevy, siirtää rauta takas uuteen koneeseen, asentaa sillä uus käyttis uudelle koneelle.... ehkä ois helpompaa, että hengaan tällä vanhalla KETUN HITAALLA!!! koneella sen aikaa, että saan sen käyttisasennuslevyn lainaan tms.
KETTU!!!
Pst. Vaikka käytänkin sanaa kettu sen toisen sijasta, se ei vähennä lainkaan tilanteessa tuntemaani vit... ketutusta!!! :E