Liz, ei ihan niin pahaa, mutta pahaa kuitenkin. Malla, tää on oikeasti vain salajuoni, jolla saan vedettyä sutkin mukaan sellaiseen keskusteluun, jonka tarkoitus on saada sut mukaan puoluetoimintaan ^^
Liz, mä toivon että tuo tarkoittaa, että ryhdyt siihen mitä me joskus suunniteltiin pienellä porukalla, muttei koskaan toteutettu. Politiikka ei ole jotain elämästä ja arjesta irrallista omaa mystistä todellisuuttaan, vaikka nykyään kun harva toimii puolueissa ja puolueet kuitenkin ovat keskeisiä toimijoita politiikassa, tuntuukin usein siltä. Mutta fiktion ja viihteen muodossahan politiikkaakin pitäisi tarjoilla ihmisille - mun käsittääkseni sellainen jäi Suomessa vähän pois muodista silloin, kun 70-luvulla asia vedettiin hieman erikoisiin mittasuhteisiin ja taiteilijoiden urat katkesivat väärään puolekantaan. Ainoa hyvä uudempi poliitiikkaa avaava sarja minkä tiedän, on Ihmisten puolue. Loistavat hahmot, mielettömän hienoa dialogia ja mun mielestä ainakin tosi toimiva konsepti. Olin odottanut siihen jatkoa jo tosi pitkään, mutta Säkkijärven näyttelijäkin taisi kuolla jo, joten ehkä se nyt vaan sitten jää siihen. Sääli.