Culliina, jos noin harvoin lints--
nukut pommiin, niin mikä ettei! Itselläni siitä muodostui lukiossa tapa, kun ei tuo varttia yli kuuden herääminen kauheasti innostanut.
Mä nukuin tänä aamuna pommiin

Töissä ois pitäny olla ysiltä, mut heräsin vasta kakskyt yli yhdeksän (matkaanki menee puoli tuntia...).
Ei kyllä sitten mitenkään ollut minun vikani tietenkään! Kämppiksenikin nukkui pommiin, syystä että meillä meni eilen töissä myöhään, jonka jälkeen mentiin vielä koko tiimin kanssa juhlistaan jälleen yhden projektin päättymistä ravintolaan... Ja sieltä lähdimme kahden maissa. Heh heh

Nolasin itseni kyllä eilen ihan hirvittävällä tavalla. Mejän projekti oli siis sellanen ympäristökatastrofeihin liittyvä, hyväntekeväisyysteemainen nykytaide-esitys, joka kesti kolme tuntia. Olin itse myös katsomossa, mutta kun en junttina ihan ymmärrä näin hienojen taiteenlajien päälle, tuli siinä nukuttua noin kolmasosa. Viimeisen tunnin vaan rukoilin, että eikö tää ikinäkään lopu. No kun pääsin katsomosta aulaan, hyökkäsivät televisiokamerat vastaan ja jouduin hitto haastatteluun tuntemuksistani tätä spektaakkelia kohtaan. No olihan siellä ihan kiva olla töissä, mutta kun en tajunnut esityksestä yhtään mitään ja pidin sitä kuolettavan tylsänä! Menin ihan lukkoon kameroiden edessä, kun ei saanut yhtään reagointiaikaa. Enkä kuullut kunnolla kysymyksiä, vastasin kysyttäessä "Mitä mieltä olette tällaisista ongelmista?" että hienoa, suorastaan mahtavaahan se on. Jep!

No, onneksi alue-uutisilla ei ole kuin kolme, neljä miljoonaa katsojaa ja tammikuussa esitettävällä, pidemmällä katsauksella kuin kymmenisen miljoonaa, enkä onneksi ole mitenkään silmiinpistävä...