Pöö ihmiset!
Mie oon Evelyn. Tänä kesänä 15 v. tytön tyllerö (shit! ripari), joka omistaa oudon huumorin, jota ei edes kaverit aina jaksa. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin, vaikka suhteellisen ujo oon persoonaltani, mutta kun miuun tutustuu ja mie pääsen ujouteni yli, kuoren alta paljastuu räväkkä, pirteä ja usein ylienerginen kauhukakara. Eli en käännytä ihmisii takasi, jos joku haluu tutustuu
Hihasta/paidanhelmasta/mistä nyt ikinä kiinni saatkin saa tulla nykimään.
Olen kauhea musiikkifanaatikko. Mukana kulkee aina MP3-soitin ja jos se jää kotiin, murjotan kaikesta tai varsinkin sillon oon pahalla päällä, jos siitä loppuu akku. Koneella soi melkein jatkuvasti musiikki, usein HIMiä, Uniklubi, Evanescencea etc. Historiasta ja lukemisesta pidän hirmuisesti. Kirjallisuudessa menee melkein kaikki lastenkirjoista tietotekstikirjoihin. Elokuvissa menee kaikki. Erityisesti V niin kuin verikosto, Pirates of the Caribian ja Potterit pääsee siihen kärkeen. Se romanttinen höpötyskin, joskin jos saa verimässäilyn ja romantiikkan väliltä valita, valinta menee suoraan verimässäilyyn. Toiminta on myös kivaa.
Eksyin ficcimaailmaan joskus viime kesän aikoihin ja kesänlopulla löysin finiin, jossa nimimerkki on börje. Älkääkä kysykö miksen oo täällä sama, ku mie en itekkää tiiä syytä. Lähinnä Potter-fandomilla kirjotan, mutta on sitä välillä yritetty kirjottaa muutakin
Slashia ja femmeä lähinnä luen/kirjoitan (femmeä vasta yritän opetella kirjottaan). Suosikkohahmo on ehdottomasti Severus, muut tulee siellä perässä sitten (Hermione, Ginny ja Tonks kuuluu sille heitetään jokeen listalle)
Angst genrenä on ihan yks suosikki (kirjotan ite enimmäkseen sillä), fluff ei tältä tylleröiseltä kovin helposti luonnistu. Raapaleet, tuplaraapaleet, songficit, oneshotit on meikäläisen kirjottaessa suosimaa pituutta, pisempiin ei riitä motivaatio ja hermot.
Erityisen hyvä kommentoija en ole, mutta koko aika koitan kehittyä
Joskin sekin kehitys käy erityisen hitaasti. Vastaan otan kommettia täysin avosylin.
~Evelyn