kaaai minäkin sitten itseni esittelen, eli tervehdys kaikki ihmeiset.
mä olen jonkun verran päälle 16-vuotias nörtti, ja olen pohjimmiltani täysin turkulainen, vaikka nykyään osan ajasta koulujen takia muualla asunkin. eli opiskelija olen, ja opiskelen parhaillani amiksessa ensimmäistä vuotta media-assariksi. luonteeltani oon aluksi aina vähän ujo, ja usein ihmisten seurassa stressaan liikaa, että mitä ne ajattelee musta.
mä teen aivan liian helposti ihmisistä mieleeni tietyn ennakko käsityksen ja niitä käsityksiä on hyvin vaikea muuttaa negatiivisesta positiiviseksi, positiivinen ennakkokäsitys kyllä muuttuu turhankin helposti negatiiviseksi. mä kuitenkin harvoin näytän suoraan, jos mä en pidä jostain ihmisistä, ellei ne itse sitten ensin käyttäydy mua kohtaan negatiivisesti. ihmisiä kohtaan joista mä en pidä mä olen välillä vähän kaksinaamainen ja mä myönnän sen.
loppujen lopuks oon kuitenkin melko äännekäs dorka ja olen pohjimmiltani varmaan tosi rasittava. : (( oon myös turhan fangirl ja nirso aina toisinaan, sekä materialistinen. välillä tuntuu pää olevan tyhjää täynnä, ja mun huumorikin on usein sen mukaista. joskus voin nauraa mille vaan. : | huolimatta mun huonosta huumorin tajusta, niin mä en voi siertää suurinta osaa huumorificeistä. (tosin et en kyl siedä liiallista angstia tai romantiikkaakaan : D, nirso mikä nirso )
fanfictionin maailmaan mä olen eksynyt noin vuosien 2004/2005 vaihteessa, että onhan ficcejä jonkun aikaa tässä tullut luettua. ja huolestuttavan nuoresta asti, tai niin kun tais sitten olla loppuvuosi 2005 kun eksyinkin jo NC17 slashin puolelle. ( no ehkä se selittää miks oon tällänen XD )
potterit ja jiirok ( tai voisi sanoa että mucc ja gazette ) on mun yleisimmät fandomit joita luen, mutta kyllä joskus tulee luettua fullmetal alchemistista, lotrista ficcejä myös. jälkimmäisestä lähinnä sillon, kun kolmesta ensimmäisestä löydy mitään suomeksi. ja siis lähinnä slashia, kun hetissä naishahmot tuppaavat ajamaan mut raivonpartaalle.
ficcejä mä en ole kirjoittanut, enkä aiokkaan, koska mulla on usein turhan tarkat käsitykset hahmoista, joista kirjoittaisin, enkä halua tuhota omia mielikuviani siksi, kun en osaa kirjoittaa hahmoista sellaisia kuin haluaisin. joitain originaaleja olenn kirjoittanut, mutta harvoin saan niitäkään valmiiksi. sekä jos sattuu käymään niin, että saan jotain valmiiksi, niin yleensä olen niin itsekriittinen, etten saa niitä julkaistua.
okei, oon joskus kirjoittanut ja julkaissut muutamia ficcejä, mutta luotan siihen, että niistä on niin kauan aikaa ja että ne oli niin massaa, ettei ketään muista niitä ja niiden huonoutta : D kommentoinissa olen ihan surkea, mutta kyllä sitä tässä pikkuhiljaa harjoittelen. tai ainakin yritän.
jiirok ficcejä tulee nykyään luettua eniten, vaikka suomenkielisenä kyseisestä fandomista, on mun mielestä hyvin vaikeaa löytää mitään edes suhteellisen hyvää luettavaa. oon aika varma, että hyvää jrock ficciä on vaikeampi löytää ku löytää hyvää h/d:tä. ( mikä on nykymaailmassa vaikeeta sekin, tai sit oon vaan nirso hmm )
englanniksi en tuppaa kauheesti ficcejä lukemaan, muutamia jiirok ficcejä, mutta englanniksikin etsiessä siellä on jotkut asiat vielä huonommin kuin suomenkielisessä fandomissa, mm. yhden bändin, josta ficcejä haluaisin lukea, niin ficcien kohdalla tuppaa olemaan sillä tavalla että niissä on tyyliin koko levy-yhtiö paritettuna keskenään, ja mä itse no olen viehättynyt ficceihin joissa on vain yksi slash paritus, ehdoton maksimi on 2 ( taustalla saa olla vaikka kuinkapaljon het-parituksia ne ei mua häiritse, siis kunhan ne pysy siellä taustalla )
kuten varmaan saattoi päätellä, niin kyllä kuuntelen japanista saapuvaa musiikkia, mutta en enää mainitse japanilaista musiikkia ensimmäisenä kun multa kysytään millaista musiikkia kuuntelen. nykyään vastaan kuuntelevani hyvää musiikkia, mikä taitaa olla vielä huonompi vastaus.
no mä kuuntelen kaikenlaista kevyehkö rokkia ( joskus vähän raskaampaakin ), poppia, r’n’b:tä, jonkin verran suomi räpiä ja sitten näitä mun kaveripiirissä ( & radiossa ) suosiossa olevia kappaleita, ja no yleisesti sillä perusteella että mikä kuulostaa hyvältä välittämättä genrestä.
ainoat mikä ei iske on suurin osa balladeista/hitaista kappaleista, klassinen, hevi, liiallinen örinä, kitarahevi ( ja yleisesti liian kitara painoinen musiikki ) ja tietynlainen ulina. ( mun mielestä esimerkkejä ulisevista on leona lewis, tokio hotel, michael jackson, justin timberlake, osa ulinasta kyllä menee ) ja nää mitkä ei iske, aiheuttaa mussa sitten yleensä armottoman vitutuksen, jos niitä joutuu kuuntelemaan, varsinkin jos joku soittaa niitä kun koitan nukkua.
semmonen kevyehkö rock maustettuna räpillä tai sen elementeillä on mun heikkouteni, ja joidenkin tiettyjen laulajien äänet.
mun lempibändini numero 1. on the GazettE, ja ne taitaa olla sitä koska se on lähes ainoita bändejä jonka kaikkia jäseniä kuolaan okei ei, tai no joo sitäkin, oikeasti lähinnä siksi, että jo yksin niitten musiikki on niin vaihtelevaa, etten osaa vielä melkein viiden kuuntelu vuoden jälkeen kuvitellakaan kyllästyväni. plus että niitten livet on ihan paikan päällä ja dvd:ltä jo niin vaikutavaa, että nautittavaa katsottavaa, että sekin on jo yksi syy miksi kyseistä bändiä ihan kympillä fanitan. ja ykköseksi ne pääsee koska ne on harvoja bändejä joiden haastatteluja ym. jaksan lukea ja niin. ( rukin äänellä, ja osan kappaleiden bassopainokkuudellahan ei ole vaikutusta mihinkään, ehei : D )
mutta heti gazen jälkeen tulee GReeeeN ja BACK-ON, jotka on Gazetten lisäksi ainoat bändit jotka lasken lempäbändeikseni., muita suosikki artisteja ovat mm. Apulanta, Lady Gaga, LM.C, MUCC (joka melkeen pääee samalla listalle BACK-ONin ja GReeeeNin kanssa) ja PMMP, kun taas muita kuunneltu ja on ainakin BAReeeeeeeeeeN, Aural Vampire, D'espairs Ray, Koda Kumi, Britney Spear , Zen Cafe, Nelly Furtado, Flo Rida, Miyavi, Stella, Girugamesh ja Teriyaki boyz.
harrastuksiini kuuluu nukkuminen, dataaminen, shoppailu ja syöminen. sekä silloin tällöin säännöllisesti taidekoulu, piirtäminen (käsin & koneella), kuvien muokkaus, fanityttöily, lukeminen, kirjoittaminen, valokuvaaminen, ja matkailu. JA tärkeimpänä kavereiden kanssa hengailu SEKÄ JUORUAMINEN. (plus että mulla on semmoinen pieni tapa boikotoida isoja alkukirjaimia, mitään kauhean loogista syytä, mulla ei sille ole, musta ne on vaan rumia :I t. irvistys jolla on silloin tällöin hieman turhan tarkat käsitykset visuaalisista mieltymyksistään )
tässä tää, taisi sitten olla, sillä jos mä jatkaisin tätä vielä, ei tästä tulis loppua ollenkaan ja tää on jo aika romaani nytten. : D